ستاره منچسترسیتی به تخریب سرمربی سابقش پرداخت.

به گزارش مرورنیوز، رحیم استرلینگ، هافبک منچسترسیتی ادعا کرد در دوران مربیگری مانوئل پیگرینی در این تیم توان دریبل‌زنی را هم از دست داده بود.

او در این باره گفت: فصل گذشته روزهای دشواری داشتم چون تحت نظر پیگرینی، توانایی‌های ذاتی‌ام مانند دریبل‌زنی را از دست داده بودم. در تمرینات و بازی هر بازیکن باید حداکثر 2 ضربه به توپ می‌زد. در این شرایط نمی‌توانستم بازی تماشاگرپسند مدنظرم را اجرا کنم.با زدن تنها 2 ضربه به توپ، توان انجام بسیاری از کارهای تکنیکی را ندارید. طبیعی بود که وقتی به این شکل تمرین می‌کردیم در زمین مسابقه هم رویکردی مبتنی به تنها 2 ضربه به توپ داشته باشیم.

او درباره دوران گواردیولا افزود: اکنون اوضاع متفاوت شده است. ظرف تنها 5 دقیقه صحبت، نیازها و انتظاراتمان را به هم تفهیم کردیم. او به من گفت به قلب مدافعان حریف هجوم بیاورم، دریبل بزنم، سانتر کنم و بلافاصله پس از هدر دادن توپ، آن را پس بگیرم. در حال حاضر رقابت جالبی در پیش دارم. پپ از من خواسته مستقیم بازی کنم، دوندگی زیادی داشته باشم وتا جای ممکن موقعیت بسازم و گل بزنم. در حال حاضر آزادی عمل بیش‌تری برای نشان دادن توانایی‌هایم دارم. این فصل وقتی توپ را می‌گیرم، فرصت و آزادی زیادی برای کار با توپ دارم.