ملی‌پوشان فوتبال خیلی زود پاسخ اظهارات تند قهرمان وزنه برداری را دادند.

به گزارش مرور نیوز، چند روز بعد از حذف تلخ تیم ملی فوتبال از جام ملت های آسیا ، از روز گذشته موجی علیه فوتبالیست ها توسط برخی از ورزشکاران دیگر رشته ها به راه افتاد.  پست تند و عجیب بهداد سلیمی جنجال آفرین شد. این قهرمان وزنه برداری که به تازگی اعلام بازنشستگی کرده، شب گذشته با قرار دادن تصویری از مصاحبه مهدی تاج و بخشی از آن که درباره پاداش یک میلیون دلاری به بازیکنان تیم ملی ایران صحبت کرده بود، به انتقاد از فوتبالیست ها پرداخت.

بهداد در استوری اول خیلی تند به ملی پوشان فوتبال حمله کرد و آنها را بی غیرت خواند! البته چند دقیقه بعد سلیمی وقتی واکنش ها را نسبت به استوری خود دید، با پاک کردن از مردم عذرخواهی کرد؛ اما بازهم از موضع خود کوتاه نیامد.

همانطور که پیش بینی می شد ملی پوشان فوتبال دربرابر این انتقادات سکوت نکردند. از دقایقی قبل بازیکنان تیم ملی با قرار دادن پستی مشترک روی صفحه اینستاگرام خود با تصویری از بهداد سلیمی پاسخ نسبتا تندی به اظهارات او دادند.

«ورزشکار محترم همین بس که شما در المپیک ریو حذف شدى و مانند مدال آوران، پاداش ریالی و ارزی و سکه‌های دولت و کمیته ملی المپیک و بخش خصوصی را دریافت کردى، چطور به خودت اجازه می‌دهى ما بازیکنان تیم ملی فوتبال را که با جان و دل، برای ارتقا فوتبال کشورمان جنگیده‌ایم و دو ماه است شدیدترین فشارها را تحمل کردیم، بی غیرت بنامى.

ضمنا طى این چند سال اخیر تیم ملى فوتبال مبلغى نزدیک به بیست میلیون دلار ارز اورى به کشور داشته اما شخص شما چه؟!

آقای سلیمی مگر شما بابت توهین به داوران، نامه رسمی عذرخواهی به فدراسیون جهانی وزنه بردارى ننوشتی؟ پس چرا به بهانه ناداوری، مثل بقیه مدال آوران از رییس جمهور پاداش گرفتی؟

مگر تیرماه امسال نگفتی که اگر پاداش‌ها کم شود، در مسابقات جهانی شرکت نمی‌کنی؟ لطفاً احترام خودت را نگه دار. چطور به خودت اجازه می‌دهی ما را فاسد و بی غیرت و بی وطن بنامی؟

اگر فکر میکنى حقی از شما ضایع شده است، از فدراسیون مربوطه و وزارت ورزش و کمیته المپیک پیگیری کنید و حقتان را بگیرید. اما هرگز حق نداری به ما توهین کنید.»

به نظر می رسد این اتفاقات شروع یک تنش بزرگ در ورزش ایران باشد که ملی پوشان فوتبال و ورزشکاران غیرفوتبالی را وارد چالش عجیبی خواهد کرد.