جرارد پیکه یک بار دیگر مصاحبه جنجالی علیه رئال مادرید انجام داد.

به گزارش مرور نیوز، تیم بسکتبال رئال مارید این هفته 93-94 مغلوب بارسلونا شد و مادریدی ها اعتراض زیادی به داوری این دیدار داشتند اما جرارد پیکه اینگونه پاسخ رئالی ها را داده است.

جرارد پیکه گفت: گله از سوی باشگاه رئال مادرید در فوتبال و بسکتبال رخ می دهد و خوب شد که آنها در رشته هایی چون هاکی و هندبال تیم ندارند وگرنه آنجا نیز شاهد نارضایتی رئال مادرید از داوری بودیم.

اما هنگامی که در دیدار برابر اتلتیکومادرید داوری به سود آنهاست، دیگر خفه می شوند و شکایتی از داوری ندارند. در دیدار رفت جام حذفی اسپانیا  نیز ابتدا اشتباهات داوری به سود رئال مادرید بود و در کل اگر داوران اشتباه نکنند، بارسلونا برنده همیشه خواهد شد. در نهایت همه این  سر و صداها برای پوشش دادن اتفاقات معمول و قهرمانی های بارسلونا است و تلاش آنها برای از بین بردن تلاش بازیکنانی است که که در مادرید موفق به فتح جام شده اند.

دیدار برگشت برابر لیون ؟ من نگران نیستم زیرا در ترکیب بارسلونا بازیکنان با استعدادی وجود دارند و من اطمینان دارم این روند گل نزدن پایان خواهد یافت. اگر لوییس سوارز یک ویژگی داشته باشد آن قطعا زدن گل های فراوان است. در کل تیم ما روحیه دارد و گچه که ما نمی توانیم گل بزنیم، اما بازی خوبی انجام دادیم و فرصت های زیادی روی دروازه لیون ایجاد شد.