سرمربی تیم ملی اسپانیا به اظهارنظر درباره فوتبال ایتالیا پرداخت.

به گارش مرورنیوز، خوان لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا در گفت و گویی به فوتبال ایتالیا اشاره کرد و لاجوردی‌ها را تیمی بدون تغییر خاص خواند.

او درباره بازی پنج‌شنبه شب تیمش مقابل ایتالیا در مقدماتی جام‌جهانی 2018 گفت: تنها فرصتی 2، 3 روزه برای آماده شدن داریم و باید ذهنیت بازیکنانی که در رده باشگاهی طی 18 روز 6 بازی انجام داده‌اند را تغییر دهیم. ایتالیا بازیکنان تکنیکی فراوانی دارد و به لطف سال‌ها تمرین از سازماندهی مناسبی برخوردار است. تیم ملی این کشور حتی با وجود تعویض سرمربی به همان شیوه خوب قدیمی خود ادامه می‌دهد. ایتالیای کونته با ایتالیای ونتورا تفاوت زیادی ندارد.

 او درباره دعوت کایخون به تیم ملی افزود: او در چند لیست قبلی هم خیلی به تیم ملی نزدیک بود. کایخون را مدت‌ها زیر نظر داشتیم. بازی در ایتالیا به لحاظ ذهنی و فنی به او کمک شایانی کرد. والرو بازیکن بزرگ و باکیفیتی است اما در پست این بازیکن رقابت بین بازیکنان بسیار خوب، شدید است. درباره رینا هم باید بگویم یکی از بهترین‌های فصل گذشته سری A بود. موراتا در یوونتوس دوران خوبی داشت. انتقال به رئال به نفع او تمام شد و به بهبود سطح بازی‌اش کمک کرد.