آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.

به گزارش مرور نیوز،  سیدجلال حسینی که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، در نهایت با نظر کادرپزشکی به دیدار با نفت مسجد سلیمان نرسید و باید مراحل درمانی دو هفته‌ای خود را پشت سر بگذارد.

در این بین مصدومیت شجاع خلیل زاده نیز تمام معادلات را برای پرسپولیس بهم زد تا این تیم در آستانه دیدار حساس خارج از خانه برابر نفت مسجد سلیمان دو مدافع میانی تاثیرگذار خود را در اختیار نداشته باشد . طبق اخبار شنیده شده خلیل زاده احتمالا به دیدار با صنعت نفت آبادان خواهد رسید.

دو بازیکن مصدوم پرسپولیس بعد از بررسی شرایط مصدومیت توسط کادرپزشکی و متخصص، تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و روزانه یک جلسه فیزیوتراپی را نیز در دستور کار دارند. این دو امروز صبح نیز با حضور در مرکز ایفمارک، فیزیوتراپی خود را پشت سر گذاشتند.

با این حال بعید است سیدجلال حسینی در دیدار هفته آینده پرسپولیس نیز ریسک حضور در ترکیب را داشته باشد و درمان خود را پیگیری خواهد کرد.

کمال کامیابی نیا که در جریان بازی با نفت مسجدسلیمان و در دقایق ابتدایی دچار مصدومیت شده بود، علیرغم درد شدید به بازی ادامه داد و این مساله باعث تشدید وضعیت مصدومیتش شده است. او صبح امروز برای بررسی میزان مصدومیت راهی بیمارستان شد و ام آر آی گرفت.