بازیکن تیم والیبال سایپا تهران گفت: شاید از حرف معروف سوء برداشت شده است چرا که بعد از بازی او به من گفت که قصد توهین نداشته است.

به گزارش مرور نیوز، مجتبی شبان بازیکن تیم والیبال سایپا درباره بازی تیمش برابر پیکان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی بسیار خوبی بود. حق تیم ما کسب پیروزی در این دیدار بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

شبان درباره حاشیه مربوط به درگیری سعید معروف و سرمربی تیمش گفت: شاید معروف حرفی زده است که سوء برداشت از آن شده است. بعید می دانم معروف حرف بدی را زده باشد. من با او صحبت کردم و اعلام کرد که قصد توهین نداشته است.

او در ادامه افزود: به دلیل شرایط سخت بازی این امکان دارد که بازیکنان با هم دچار تنش شوند اما در کل من چیزی ندیدم که معروف توهین کنده و یا فحش خاصی بدهد.

بازیکن تیم والیبال سایپا درباره تنش های بازیکنان با یکدیگر گفت: در هر بازی بازیکنان دوتیم برای کسب برد به زمین مسابقه می آیند. این امکان وجود دارد که از لحاظ روحی بهم بریزند و طبیعی است که برخی تنش ها در بازی ها رخ بدهد اما باید کنترل شود و از حد عادی خارج نشود.

او در پایان گفت: من نمی گویم که عامل قطعی باخت ما داوری بود اما شاید در امتیاز های آخر در ست چهارم داور میتوانست سخت گیری زیادی نداشته باشد.