سرمربی اروگوئه معتقد است برای او تنها پیروزی در انتخابی جام جهانی اهمیت دارد.

به گزارش مرور نیوز، در ادامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در آمریکای جنوبی اروگوئه برابر اکوادور قرار گرفت و توانست دو بر یک مهمانش را شکست بدهد. در این دیدار اروگوئه فوتبال زیبایی ارائه نداد ولی در نهایت توانست به برد باارزشی دست یابد. 

اسکار تابارس در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی دشواری داشتیم. اکوادور توپ و میدان را در اختیار داشت ولی این ما بودیم که توانستیم راه حل را برای مسابقه پیدا کنیم. همه بازی‌ها در انتخابی جام جهانی سخت است و هیچ حریفی نمی خواهد شکست بخورد. در بازی‌های انتخابی جام جهانی کسب سه امتیاز اهمیت دارد و فوتبال زیبا در اولویت نیست. از موقعیت‌مان در جدول رده بندی رضایت داریم. باید تلاش کنیم این موقعیت را حفظ کنیم. خوب می دانیم تیم های خوب زیادی هستند که پشت سر ما قرار دارند و می توانند به ما برسند.  

تابارس ادامه داد: این بازی به ما این اجازه را داد که فاصله خود را با تیم هایی که ما را تعقیب می کنند، بیشتر کنیم. فشردگی تیم ها در این قاره طوری است که با یک بازی همه چیز می‌تواند تغییر کند. رسیدن به جام جهانی از آمریکای جنوبی خیلی سخت است. 

اروگوئه در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی، بعد از برزیل قرار دارد و سه شنبه باید برابر شیلی قهرمان دو دوره اخیر کوپا آمه ریکا قرار بگیرد.