نمایندگان تیم رئال مادرید هفته گذشته با اینتر برای جذب ایکاردی مذاکرده کرده اند و تیم ایتالیایی قیمت خود را برای فروش وی 80 میلیون یورو عنوان کرده است.

به گزارش مرور نیوز، بدنبال خلع شدن ایکاردی از بازوبند کاپیتانی اینترمیلان  در فوریه و همچنین نیمکت نشینی وی از آن تاریخ به بعد، روابط مهاجم آرژانتینی با این تیم تیره و تار شده است و زمان حضور محدود وی در سری آ علاوه بر این موجب شد تا «لیونل اسکالونی» سرمربی آلبی سلسته نیز در تازه ترین فهرست اعلامی خود برای بازی های دوستانه اواخر ماه مارس، نام وی را از قلم بیاندازد.

هفته گذشته قرار بود هیاتی از سوی رئال با نمایندگان ایکاردی ملاقات کنند اما بازگشت ناگهانی زین الدین زیدان  به برنابئو و مراسم معارفه مجدد وی به عنوان سرمربی سفیدپوشان، سفر هیات اعزامی به میلان را به تعویق انداخت، اما نمایندگان باشگاه در ادامه جلسه ای را با «واندا نارا» همسر و مدیر برنامه های ایکاردی ترتیب دادند.

در حالی که ایکاردی گزینه اصلی تیم مادریدی محسوب می شود، هری کین مهاجم باشگاه تاتنهام نیز در فهرست تحت تعقیبان رئال مادرید قرار دارد اما با توجه به قیمت پیشنهادی تاتنهام برای وی (350 میلیون یورو) و همچنین کلیدی بودن وی در ترکیب تیم تحت هدایت «مائوریتسیو پوچتینو»، ربودن مهاجم 25 ساله انگلیسی از شمال لندن کار به مراتب سخت تری برای کهکشانی ها محسوب می شود.