سرمربی ملوان بندرانزلی پس از پیروزی مقابل خیبر خرم‌آباد گفت: این برد برای ملوان بسیار با ارزش و 6 امتیازی بود.

به گزارش مرور نیوز،محمد مایلی‌کهن عصر امروز پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با قدردانی از هواداران تیم ملوان اظهار داشت: از هواداران خوب ملوان که تا آخرین لحظه ما را حمایت کردند و از بازی لذت بردند ممنون هستم.

وی با اشاره به کیفیت بازی تیم خیبر افزود: تیمی خستگی‌ناپذیر و پر تلاش در مقابل ملوان حضور داشت و با پرس شدیدی که بر تیم ما آورند بازی را بسیار سخت کردند و می‌توان گفت این سبک بازی خیبر برای هر حریفی خطرناک است اما قبول دارم که شانس گلزنی ما کمتر بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه در نیمه نخست موقعیت کمی برای گلزنی داشتیم، گفت: با اینکه تک ضرب روی زمین بازی کردیم آنها با دوندگی زیاد کار را برای ما بسیار سخت کردند اما با آغاز نیمه دوم تحلیل جسمانی بازیکنان خیبر خرم‌آباد وضعیت ما به مراتب بهتر شد.

وی دلیل سه روز غیبت خود در تمرین ملوان را بیماری عنوان کرد و گفت: در نبود من مربیان به خوبی تیم را تمرین دادند.

مایلی‌کهن پیروزی مقابل خیبر خرم‌آباد را بسیار با ارزش دانست و خاطرنشان کرد: این پیروزی برای ما 6 امتیازی بود و آن را به تمام هواداران خوب ملوان تقدیم می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه تختی بندرانزلی متذکر شد: به چمن ورزشگاه خاک و کود داده بودند تا چاله‌های موجود در زمین را پر کرده اما وجود این چاله‌ها موجب پرش توپ می‌شد که دروازه‌بانان ما پس از گرم کردن به این مسئله اذعان داشتند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی به پرچم کمک داور پس از به ثمر رسیدن گل دوم ملوانان اشاره کرد و یادآور شد: کمک داور همان ضربه نخست را گل محسوب کرد و آن صحنه دارای سرعت بالا و شلوغی بسیار بود که با این حال برای تصمیم درست باید فیلم بازبینی شود.