پس از شکست سنگین آرژانتین مقابل برزیل، مدافع این تیم معتقد است آنها باید برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیشرفت کنند.

به گزارش مرور نیوز، خاویر ماسکرانو بازیکن تیم ملیز اعتقاد دارد که آنها بهانه‌ای برای نمایش ضعیفشان مقابل برزیل ندارند و باید با تمرین زیاد نقات ضعفشان را بهبود بخشند.

شکست ۳ بر صفر آرژانتین مقابل برزیل در «بلو هوریزونته» بدین معناست که شاگردان «ادگاردو بائوسا» در چهار بازی آخرشان طعم پیروزی را نچشیده اند.

«آلبی سلسته» اکنون با ۱۶ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و سه شنبه آینده باید در «سن خوان» به مصاف کلمبیا برود که در حال حاضر با ۱۸ امتیاز سوم است. این در حالی است که فقط چهار تیم اول جدول به صورت مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا می کنند.

ماسکرانو گفت: مشخصاً همه چیز به همین شکل نمی ماند. مجبوریم که با این روزها کنار بیاییم و راهی پیدا کنیم تا خودمان را بالا بکشیم. باید هر جا که نیاز به کار کردن است، کار کنیم. نمی توانیم بهانه ای بیاوریم. در موقعیتی هستیم که نمی توانیم به خودمان دروغ بگوییم. باید خودمان را از این وضعیت خارج کنیم.

«سرخیو آگوئرو» مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی که یک نیمه در این بازی به میدان رفت، احساس می کند که اعتماد به نفس تیم ملی آرژانتین پایین است.

وی گفت: واضح است که لحظات خوبی را سپری نمی کنیم. اما علاوه بر همه این موارد می توانیم به پیروزی در بازی روز سه شنبه فکر کنیم. هیچ تیمی در گروه کاملاً خوب نیست. بازی مهم دیگری داریم و امیدواریم که مردم بیایند و ما را حمایت کنند تا اینکه بتوانیم در زمین اعتماد به نفس پیدا کنیم.