مادر آدرین رابیو گفت : پاری سن ژرمن از پسرش به عنوان سپر بلا استفاده می‌کند و آدرین خود را زندانی باشگاه پاری سن ژرمن احساس می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، آدرین رابیو از ماه دسامبر تا کنون در هیچیک از بازی‌های پاری سن ژرمن به میدان نرفته و به دلیل امضا نکردن قراردادی جدید با باشگاه از سوی پاری سن ژرمن به حاشیه رانده شده است. چندی پیش بعد از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه فرانسوی، رابیو را به خاطر دیده شدن در یک کلاب شبانه به حالت تعلیق درآورده بود.

مادر رابیو به اکیپ گفت:" مقامات پاری سن ژرمن نمی‌دانند ریتم زندگی یک فوتبالیست چیست؟ یک فوتبالیست وقتی بازی می‌کند شغلش را انجام می‌دهد و وقتی تمرین می‌کند وظیفه‌اش را انجام می‌دهد ولی بقیه زندگی او ریتم خاص خودش را دارد".

مادر ستاره فرانسوی در ادامه افزود:" آدرین هیچ خطایی نکرده. نمی‌شود از او انتظار داشت که زمان‌های بیکاری‌اش را برود و سفالگری کند. او باید به خودش برسد و کمی هم زندگی کند. از آدرین انتقاد می‌کنند که بیرون رفته ولی نمی‌گویند که به او اجازه بازی نمی‌دهند. اینها با هم در تضاد است. هیچکس نمی‌تواند آدرین را با آن همه شور و انرژی زندانی کند. من از این ماجرا خیلی ناراحتم".

مادر آدرین رابیو در پاسخ به این سوال اکیپ که آیا پسرش به دلیل کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی PSG احساس می‌کند در این باشگاه زندانی شده است گفت:" نه، حس نمی‌کند. آدرین واقعاً زندانی است. حتی می‌توانم بگویم PSG او را به گروگان گرفته است. به زودی او را به سیاهچال می‌اندازند و کمی آب و نان خشک جلویش می‌گذارند".