دیدار سپاهان و ذوب آهن در دربی اصفهان با تساوی به پایان رسید

به گزارش مرورنیوز، در دیداری معوقه از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر ، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان از ساعت 16 به مصاف ذوب آهن رفت و  این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

  سجاد شهباززاده دقیقه 34 با پاس مهرداد محمدی موفق به گلزنی برای سپاهان شد و در دقیقه 85 ارسلان مطهری بازی را برای ذوب آهن بازی را مساوی کرد.

داور: پیام حیدری

کمک داوران: محمدرضا منصوری - هادی طوسی

کارت زرد: کومان (43 سپاهان)، محمدرضا عباسی (74 ذوب آهن)، سجاد شهباززاده (80 سپاهان)

کارت قرمز:- محمد عباسی (90 ذوب آهن)

گل: سجاد شهباززاده (34) سپاهان، ارسلان مطهری (85)

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، حسن جعفری، خالد شفیعی، یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادمیر کومان (۶۶-بختیار رحمانی)،  مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، علی قربانی (۵۳-مهدی زاده)، کیروش استنلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب ذوب آهن :

رشید مظاهری، محمدزاده، هادی محمدی، فخرالدینی، ملکی، بوحمدان، نیک‌نفس (۶۸-چراغعلی)، عباسی، حسینی، مطهری، اوساگوانا (۶۴-سیلوا)

سرمربی: علیرضا منصوریان

شرح بازی:

در دقیقه 50 این بازی با خطای مدافع ذوب آهن بر روی سجاد شهباززاده اعلام پنالتی شد که کی‌روش استنلی ضربه پنالتی سپاهانی‌ها را هدر داد.

در دقیقه 64 این بازی سیوا جایگزین اوساگوانا شد که این بازیکن پس از تعویض اعتراض شدیدی کرد و کاور خود را بر زمین کوبید.

در دقیقه 85 این بازی امیرارسلان مطهری موفق شد گل تساوی را وارد دروازه سپاهان کند.

در دقیقه 90 این بازی محمد عباسی که یک کارت زرد گرفته بود، حین تعویض از دید داور وقت تلف کرد و با کارت قرمز داور مواجه شد.

سپاهان با این تساوی 43 امتیازی شد و به دلیل تفاضل بهتر نسبت به تراکتور در رده سوم قرار گرفت. پرسپولیس با 45 امتیاز صدرنشین است و استقلال هم با 43 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

ذوب آهن هم با 22 امتیاز در رتبه 12 باقی ماند و در یک قدمی نساجی قرار دارد.