وزیر ورزش و جوانان گفت: به طور مرتب با مدیران کل استان‌ها در مناطق سیل زده در تماس هستم و خوشبختانه تعداد زیادی از مسافران و سیل زدگان در سالن‌های ورزشی مستقر شده‌اند و از آنها پذیرایی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت گسترده ادارت کل ورزش و جوانان استان‌ها در سیل اخیر اظهار کرد: با همدلی و همکاری و هماهنگی که با وزارت کشور و سازمان هلال احمر، استانداران و مجموعه پر تلاش ستاد مدیریت بحران کشور داشتیم از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان گلستان، مازندران و بعد فارس،  لرستان، خوزستان و سایر استان‌ها درگیر این حادثه، ادارات ورزش و جوانان و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان با تلاش زیاد یار و همکار و کمک مردم و امدادگران بودند و این موضوع نمایش باشکوهی از ایثار و کمک و دستگیری و نوع دوستی ایرانیان است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: به طور مرتب با مدیران کل استان‌ها در مناطق سیل زده در تماس هستم و خوشبختانه تعداد زیادی از مسافران و سیل زدگان در سالن‌های ورزشی مستقر شده‌اند و از آنها پذیرایی می‌شود. 

سلطانی‌فر ادامه داد: از فرصت استفاده می‌کنم از تمام هیئتهای ورزشی، سمن‌ها و مدیران کل استان‌ها و سایر مسئولان و دلسوزان ورزش که در این روزها در خدمت مردم و کشور هستند، تشکر می‌کنم. 

وی در پایان تاکید کرد: تمام مکان‌های ورزشی استان‌ها تا عادی شدن شرایط در اختیار ستادهای مدیریت بحران باقی خواهند ماند.