درخشش و گلزنی مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت برابر اورنبورگ در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC )بازتاب یافت.

به گزارش مرور نیوز، تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ شب گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه موفق شد با نتیجه ۳ - ۱ مقابل اورنبورگ به برتری دست یابد که ۲ گل این تیم را سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان به ثمر رساند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی درخشش سردار را بازتاب داد.

در این گزارش آمده است: سردار آزمون مهاجم جمهوری اسلامی ایران، دو گل دیگر برای باشگاه‌ جدید خود، زنیت سن پترزبورگ به ثمر رساند تا این تیم در حالی که با یک گل عقب افتاده بود بتواند اورنبورگ را ۳-۱  شکست دهد و پیشتازی ۶ امتیازی خود در صدر جدول لیگ برتر روسیه را حفظ کند.

همچنین آزمون ۲۴ ساله که در ماه فوریه از روبین کازان به زنت پیوست، دو بار در پیروزی زنیت برابر فنرباغچه در لیگ اروپا گلزنی کرد و در لیگ روسیه هم گل پیروزی بخش تیمش را برابر یکتاترینبورگ به ثمر رساند.

زنیت با این پیروزی فاصله شش امتیازی خود را با مدافع عنوان قهرمانی، لوکوموتیو مسکو که روز شنبه دینامو را ۱-۰ شکست داد، حفظ کرد.

کراسنودار هم که آنژی ماخاچ قلعه را ۵-۰ در هم کوبید، با ۳۸ امتیاز در جای سوم ایستاد.

فرم باشگاهی آزمون برای ایران، پیش از بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ که اواخر امسال آغاز خواهد شد، بسیار نوید بخش است.

در ادامه این گزارش به بازی زنیت برابر اورنبورگ اشاره شده و آمده است، زنیت از شروع بازی بر میدان سلطه داشت، اما الکسی سوتورمین، روی سانتر سرگئی ترخوف اورنبورگ را در دقیقه ۳۳ پیش انداخت.

سه دقیقه آزمون روی سانتر یوری ژیرکوف بازی را به تساوی کشاند.

یاروسلاو راکیتسکی مدافع اوکراینی با گلزنی از روی ضربه آزاد در دقیقه ۸۱، طرفداران زنیت را غرق در شادی کرد.

در فاصله دو دقیقه به پایان بازی، آزمون دومین گل خود را به ثمر رساند تا پیروزی شایسته زنیت سن پترزبورگ مسجل شود.

سرگئی سماک، سر مربی زنیت پس از بازی گفت: "در نیمه اول دفاع ما به شدت بد بازی کرد و ما بهای آن را پرداخت کردیم. خوشبختانه ما پس از وقت استراحت بین دو نیمه خیلی خوب بازی کردیم. "