مدیر ورزشی رئال مادرید به منچستر یونایتد و یوونتوس هشدار داد به فکر جذب رافائل واران، ستاره فرانسوی این تیم نباشند.

به گزارش مرور نیوز، ستاره خط دفاعی رئال مادرید در دوران حضور در این غول اسپانیایی افتخارات بی‌نظیری بدست آورده که در کنار قهرمانی با فرانسه در جام جهانی، او را به ستاره‌ای با رزومه استثنایی تبدیل کرده است. واران در رئال مادرید دو بار قهرمان لالیگا و چهار بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است.

درحالیکه اخیراً صحبت‌های زیادی درباره جدایی واران از رئال در تابستان پیش رو مطرح شده و از دو باشگاه بزرگ اروپایی، منچستریونایتد و یوونتوس، به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده شده است، امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر ورزشی رئال مادرید آب پاکی را روی دست این دو باشگاه ریخت و گفت به فکر جذب واران نباشند چرا که ستاره فرانسوی از بودن در مادرید راضی است و نه قصد جدایی دارد و نه رئال اجازه جدایی به او خواهد داد.

بوتراگوئنو، مدیر ورزشی رئال مادرید در این باره گفت:" واران برای ما خیلی خیلی مهم است. او مدتها است در رئال مادرید بوده، برای این باشگاه خدمات مهمی انجام داده و همچنان به عنوان عضو باشگاه به ما کمک‌های مهمی می‌کند".

مدیر ورزشی رئال در ادامه گفت:" در مورد شایعات جدایی او، صحبت کردن در این باره زود است ولی واران بازیکن رئال مادرید است و قصد دارد بازیکن رئال بماند".