تیم ورونا که از حضور 2 ملی پوش ایرانی سود می‌برد با قبول دومین شکست مقابل تیم لوبه از صعود به مرحله نیمه نهایی سری آ ایتالیا بازماند.

به گزارش مرور نیوز، در بازی نخست پلی آف والیبال سری آ ایتالیا که در سالن کندی آره‌نا شهر مونزا برگزار شد، یاران امیر غفور با نتیجه 3 بر 2، تیم قدرتمند پروجا را شکست دادند. این پیروزی در حالی به دست آمد که پروجا بازی در بازی نخست، 3 بر صفر باخته بود. امیر غفور 13 امتیاز برای مونزا و ویلفردئو لئون 23 امتیاز برای پروجا کسب کردند. تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی در بازی بعدی مشخص خواهد شد.

در بازی دیگری که در سالن AGSM شهر ورونا برگزار شد، تیم میزبان که از حضور 2 ملی پوش ایرانی سود می‌برد با قبول دومین شکست مقابل تیم لوبه از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. جواد معنوی‌نژاد 5 و مرتضی شریفی 2 امتیاز برای ورونا و عثمانی خوانتورنا 16 امتیاز برای لوبه در این بازی 3 سته کسب کردند. 4402 نفر از این بازی دیدن کردند.

تیم پادووا نیز در حالی بازی خود مقابل ترنتینو را 3 بر صفر برد که در بازی قبلی با همین نتیجه باخته بود. بازی سوم، مشخص کننده تیم حاضر در نیمه نهایی خواهد بود که به مصاف لوبه برود.