تیموتی فوسو منسا، مدافع فولام که به عنوان بازیکن قرضی از منچستریونایتد به این تیم منتقل شده عنوان سریع‌ترین بازیکن لیگ برتر در فصل جدید را به خود اختصاص داد.

به گزارش مرور نیوز، تیموتی فوسو منسا ، مدافع فولام که به عنوان بازیکن قرضی از منچستریونایتد به این تیم منتقل شده عنوان سریع‌ترین بازیکن لیگ برتر در فصل جدید را به خود اختصاص داده و با 0.08 مایل در ساعت سرعت بیشتر نسبت به نزدیک‌ترین رقیبش، روبن وینگر، مدافع ولورهمپتون در صدر جدول سریعترین‌ها ایستاده است. این مدافع فولام در فصل جاری لیگ برتر حداکثر سرعت 21.95 مایل در ساعت را به ثبت رسانده.

رتبه سوم فهرست سریع‌ترینهای لیگ برتر هم به لروی سانه ، وینگر منچسترسیتی تعلق دارد که با 0.01 مایل بر ساعت کمتر از فوسو منسا در این رتبه قرار گرفته است.

ده‌آندره یدلین، بازیکن نیوکاسل هم با رکور 0.01 مایل بر ساعت کمتر از لروی سانه در رتبه چهارم سریعترین بازیکنان فصل جاری لیگ برتر قرار گرفته.

فیلیپ آندرسون و دیووک اوریگی هم رتبه‌های پنجم و ششم این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند. رکورد سریعترین دویدنهای این دو فوتبالیست هم به ترتیب 21.82 و 21.77 مایل بر ساعت بوده است.

این در حالی است که لروی سانه فصل گذشته موفق شده بود با ثبت رکورد 22.046 مایل بر ساعت، عنوان سریعترین بازیکن لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.