رقابت های هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به طور همزمان در شهرهای مختلف برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، تیم نیروی زمینی تهران که امید رضا روانخواه را به عنوان سرمربی بر بالای سر خود می بیند میزبان تیم دوم جدول یعنی پاس همدان خواهد بود. نیروی زمینی با پیروزی در این دیدار به طور قطع قهرمان گروه ب خواهد شد و به لیگ یک صعود خواهد کرد. در آنسوی میدان تیم پاس همدان که به هدایت احمد جمشیدیان به میدان خواهد آمد تنها در صورت پیروزی شانس زیادی برای صعود به دسته اول خواهد داشت چرا که در صورت نتیجه ای غیر از این حتی ممکن است مکان دوم جدول را هم از دست بدهد. آرمان گهر سیرجان تنها یک امتیاز با پاس فاصله دارد و اگر پاس در این بازی موفق به کسب سه امتیاز نشود و حتی یک امتیاز بگیرد این موقعیت برای آرمان گهر مهیا می شود تا با شکست نفت امیدیه 41 امتیازی شود و جای تیم پاس همدان را بگیرد. آرمان گهر سیرجان هفته های متمادی بود که در صدر جدول قرار داشت اما در هفته های پایانی کم آورد. از سویی این تیم در تلاش است با کسب دو پیروزی در دو هفته پایانی شانس صعود پیدا کند.

گفتنی است رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 13 تیمی در جریان است که تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود خواهند کرد. در گروه الف صعود مستقیم تیم خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری و صعود تیم داماش گیلان به مرحله پلی آف با مربیگری سیامک فراهانی قطعی شده است.