مدافع سپاهان گفت : امروز طبقه پایین را به ما دادند و طبقه بالا را به پرسپولیس و دیدید که با سنگ هواداران ما را زدند و سر آنها شکست. از همین حالا می گویم که هواداران پرسپولیس برای بازی جام حذفی به اصفهان نیایند زیرا امنیت آنها را خدا تامین می کند. نسبت به هواداران ما بی رحمانه عمل کردند.

به گزارش مرور نیوز، سیاوش یزدانی بیان کرد : مطمئن هستم که اگر هواداران پرسپولیس به اصفهان بیایند، خون به پا خواهد شد. صحبت های من یک توصیه دوستانه است. امیدوارم هواداران ما رعایت کنند اما اگر رعایت نکنند، اتفاقات بدی رقم می خورد.

یزدانی در پایان درباره تاثیر حساسیت ها در این دیدار گفت: بعد از دربی، این بازی بسیار مهم است و هواداران دو تیم بسیار حساس هستند. قرار بود در این بازی مراعات شود اما پرسپولیسی ها هواداران ما را محاصره کردند. مسئولان برگزاری اشتباه بدی کردند و هواداران ما از زمین و هوا سنگ خوردند.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اظهارات اعلام کرد: با توجه به مصاحبه و اظهارات تحریک آمیز و تهدید آمیز سیاوش یزدانی بازیکن تیم سپاهان بر علیه هواداران باشگاه پرسپولیس واحد حقوقی باشگاه با جدیت از وی در مراجع قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طرح شکایت خواهد کرد.

اما امروز مدافع تیم سپاهان اصفهان تغییر موضع داد و توضیحاتی را درباره اظهارات جنجالی روز گذشته خود بیان کرد : من روز گذشته خواهش کردم که تماشاگرنماها به اصفهان نیایند. اصلا منظورم به تماشاگران فهیم پرسپولیس نبوده است. فقط گفتم آن دسته تماشاگرانی که روز گذشته سنگ پرانی کردند و باعث برهم زدن جو بازی شدند به اصفهان نیایند که ممکن است خون به پا شود. مگر حرف اشتباهی زدم؟

وی ادامه داد: من همیشه دنبال فوتبال زیبا بوده ام و هیچ حاشیه ای نداشتم. یکبار در طول دوران فوتبالم از زمین اخراج نشدم و هیچ وقت گزارشی از من به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نرفته است. دیروز هم با جوی که در ورزشگاه آزادی دیدم، گفتم که اگر این تماشاگرنماها به اصفهان بیایند ممکن است خون به پا شود و بهتر است نیایند. فکر نکنم حرف اشتباهی زده باشم.

یزدانی گفت: حرف من این است که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تدبیری بیندیشند که چنین اتفاقاتی در ورزشگاه نقش جهان تکرار نشود. وگرنه قدم هواداران فهیم پرسپولیس در اصفهان روی چشم ما. همه می خواهیم مشکل خاصی پیش نیاید و فوتبال زیبا بدون تنش را شاهد باشیم و در این راستا آن صحبت ها را مطرح کردم.