گرایی دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی و نقره زیر ۲۳ سال آسیا در دیدار فینال وزن ۷۲ کیلوگرم برابر هوجون ژانگ از چین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا گرایی پیش از این و در دور مقدماتی، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آرام واردانیان دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان ۸ بر صفر پیروز شد.وی در نیمه نهایی نیز دمو ژادرایف قزاق را ۹ بر ۳ برد و راهی فینال شد.

اما در دیدار فینال وزن ۸۲ کیلوگرم سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک برای کسب مدال طلای آسیا برابر سینگ هارپرت از هند به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید و چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

ایران با کسب این ۲ مدال طلا ۱۵۰ امتیازی شد و با ازبکستان ۱۴۳ امتیازی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت دارد و تعیین قهرمان این رقابت‌ها در تنها وزن باقیمانده این رقابت‌ها که وزن ۹۷ کیلوگرم است، مشخص خواهد شد.

ازبکستان یک فینالیست در وزن ۹۷ کیلوگرم دارد و ایران نیز مهدی علیاری را در رده‌بندی دارد.نماینده ازبکستان در صورت کسب مدال طلا قهرمانی تیمی را برای کشورش به ارمغان می‌آورد اما در صورت باخت این کشتی‌گیر و از سوی دیگر موفقیت علیاری در کسب مدال برنز،ایران بر سکوی نخست آسیا قرار می‌گیرد.