سیامک کوروشی مدافع تیم سایپا می گوید که با قبول سرپرستی یک کودک می توان هم حس خوبی داشت و هم دل یک خانواده را شاد کرد.

به گزارش مرور نیوز، سیامک کوروشی مدافع تیم سایپا در فاصله تعطیلات لیگ برتر در تمرینات این تیم شرکت می کند تا بتوانند همراه تیم در شروع مجدد لیگ برتر نتایج بهتری را کسب کنند. چند روز پیش متوجه شدیم که این بازیکن اقدام به قبول هزینه های سرپرستی یک کودک کرده است و در همین مورد با سیامک کوروشی تماس گرفتیم تا با او در مورد این کار زیبا صحبت کنیم.

شرایط تمرینات سایپا چطور پیش می رود؟

تمرینات خوبی را در روزهای گذشته انجام دادیم و تنها یک جلسه به خاطر مرحوم پورحیدری تمرینات را تعطیل کردیم؛ خوب تمرینات پرفشاری داشتیم و در این هفته تمرینات تک جلسه ای را دنبال می کنیم و امروز هم یک بازی دوستانه با تیم پرسپولیس ب داریم.

در خبرها شنیدیدم که سرپرستی یک کودک را قبول کرده اید، کمی در مورد این تصمیم صحبت می کنی؟

خیلی وقت بود که تصمیم به انجام این کار داشتم و برای انجام این کار تحقیق کردم؛ دنبال این بودم که خودم مستقیما با بچه ای که قرار است سرپرستی او را به عهده بگیرم مستقیم در ارتباط باشم. یکی از آشناهایی که داشتم موسسه ای را معرفی کرد. حس خیلی قشنگی دارد و جدا از اینکه کار پسندیده ای است، اینکه بتوانید کمک کنید تا استعدادهای یک نفر شکوفا شود حس خیلی خوبی دارد.

کمی در مورد هزینه های قبول سرپرستی صحبت می کنید؟

هزینه های زیادی نیست و در واقع هزینه های تامین مایحتاج زندگی است که ماهیانه در اختیار خانواده ها قرار می گیرد، ولی می توان کنار آن هم هدیه هایی برای آن ها در نظر گرفت. این بچه ها در رنج سنی 7 تا 15 سال هستند؛ به دنبال این هستم تا با آقای فرکی صحبت کنم که بتوانیم یک بازی دوستانه بین تیم سایپا و این بچه ها ترتیب دهیم. فکر می کنم این کار می تواند انگیزه زیادی به این بچه ها بدهد.

توصیه ای به فوتبالیست های دیگر برای ورود به این کار زیبا داری؟

من خودم بین فوتبالیست ها بودم و می دانم که خودشان به روش های مختلف در این قضیه درگیر هستند و بارها این موضوع را دیدم. این کار واقعا هزینه زیادی ندارد و دردسری هم ندارد، ولی در عین حال می تواند دل خیلی ها را شاد کند و کار پسندیده ای است.