زین الدین زیدان چندی پیش در پاسخ به سوالی در مورد پوگبا به تمجید خاص از او پرداخته بود و رسما به انتقال وی چراغ سبز نشان داد اما امروز واکنشی متفاوت از خود نشان داد.

بهع گزارش مرور نیوز، سرمربی رئال مادرید گفت : با کاسیاس کمی صحبت کردم و پیام دلگرمی باشگاه و بازیکنان را به او رساندم. خوشبختانه روحیه و شرایط او بسیار خوب و بالا بود.

هدف ما در بازی با ویارئال پیروزی در برنابئو است. این بازی فرصت خوبی است تا به هواداران نشان دهیم که می خواهیم فصل را به خوبی تمام کنیم و تمام تلاش مان را خواهیم کرد. امیدوارم آنها نیز در این روزهای سخت با ما باشند. حداقل هدف ما ارائه یک نمایش خوب است.

من مربی هستم و تصمیمات نهایی در تیم با من است. بیل باید تمرین کند و تمام تمرکزش روی بازی باشد. او می داند در چه باشگاهی حضور دارد و می داند چه مسئولیتی روی دوش او است.»

روزشماری برای اتمام فصل: هنوز سه بازی دیگر باقیمانده و هدف ما این است که در هر سه پیروز شویم. پس از شکست مقابل رایو بسیار عصبانی بودم ولی شرایط بازیکنان نیز همینطور بود. برخی مواقع اوضاع خوب پیش نمی رود ولی در هر صورت هنوز سه بازی دیگر داریم و می بینم که بازیکنان با انگیزه تمرین می کنند. اینجا برای فصل بعد تغییراتی خواهیم داشت ولی خیلی ها نیز با ما خواهند ماند.

پوگبا یک بازیکن خوب و بزرگ است و همه او را می شناسیم ولی نمی خواهم در این مورد حرف بزنم و به شایعات دامن بزنم. وقتی از من در مورد او سوال می کنید، باید بگویم که بازیکن منچستریونایتد است و هرچقدر هم خوب باشد، متعلق به ما نیست. بگذارید فصل تمام شود؛ سپس خواهیم دید چه بازیکنانی جذب خواهند شد.»

وینیسیوس به خوبی تمرین کرده و آماده است. وینی برای بازی فردا مشکلی ندارد و معتقدم به این دو هفته تمرین نیاز داشت. او هم سن پسرم است و تنها 18 سال دارد و بسیار هم باکیفیت است. وینی بازیکن مهمی برای رئال است و آینده درخشانی دارد. او لایق پوشیدن پیراهن رئال است.»

نمی دانم جذب بازیکن، زودتر از حد ممکن، شدنی است یا خیر ولی در کمال آرامش کارها را پیش خواهیم برد. وقت برای این کار خواهیم داشت. تا 31 آگوست می توان بازیکن جذب کرد و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.