در اولین روز رقابتهای تنیس روی میز آزاد جهانی اسلونی و در مرحله مقدماتی، پینگ‌پنگ بازان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش مرور نیوز، با پیروزی ۳ بر ۱ سروش امیرنیا در گروه ۸ رقابتهای انفرادی مقابل بوگدان رومانیایی، در بازی دوم به مصاف هانگ چین تایپه‌ای رفت. بازی دوم امیری نیا در جدول گروهی ۸ با شکست ۳ بر صفر مقابل هانگ از چین تایپه به پایان رسید.

در گروه ۱۸ رقابتهای انفرادی امیر حسین هدایی با پیروزی ۳ بر ۲ در برابر الکساندرو از رومانی، به مرحله بعد راه یافت. 

احمدیان در بازی نخست خود در گروه ۳۱ مسابقات، با اقتدار حریف انگلستانی را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد.

نماینده ایران در گام بعد فردا راس ساعت ۱۶:۱۵ به وقت ایران بر روی میز 9 به مصاف نماینده ای از ولز برود. همچنین پینگ پنگ باز ایران راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت ایران در جدول حذفی ۶۴ نفره رده سنی زیر ۲۱ سال با رونیت هندی  بر روی میز ۷ به رقابت بپردازد.

میعاد لطفی در نخستین دیدار حریف اسلونیایی خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. با برتری میعاد لطفی در برابر میزبان، در دور بعد باید به مصاف باستین از فرانسه برود. این بازی فردا بر روی میز ۲ انجام می‌شود.

رقابت های دوبل، در دور اول رقابتهای دو نفره، الکساندرو  و فلورین از رومانی با پذیرش شکست ۳ بر صفر تسلیم دو نماینده دوبل ایران امین احمدیان و میعاد لطفی شدند.  

دو نفره کشورمان در دور دوم این مسابقات فردا بر روی میز ۸ به مصاف گاستون و اریکدنمایندگانی از آرژانتین و لوکزامبورگ می‌روند. این بازی بر روی میز ۵ راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران انجام و در صورت پیروزی با دو نفره الکساندر چن و ماکیج از اتریش روبرو می‌شوند. همچنین سروش امیری نیا و امیرحسین هدایی که در دور اول با قرعه استراحت روبرو بودند، فردا راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران بر روی میز ۷ با دو نفره فنگ و هانگ از چین تایپه به رقابت می‌پردازند.