در جریان هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه G، تیم اوراواردز ژاپن با برتری ۳ بر صفر مقابل بیجینگ گوان چین به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. گل‌های این بازی را ناگاساوا و یوکی موتو و کروکی در دقایق ۳۵، ۴۳ و ۸۱ به ثمر رساندند.

 

به گزارش مرور نیوز، در بازی دیگر این گروه چونبوک موتورز کره و بوریرام تایلند به تساوی بدون گل رضایت دادند. در جدول گروه G، چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و همراه با اوراواردز ژاپن که با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد. همچنین یجینگ گوان چین با ۷ امتیاز و بوریرام تایلند با ۴ امتیاز سوم و چهارم شدند.

اما در گروه H، تیم شانگهای چین با برتری ۵ بر صفر اولسان هیوندای کره جنوبی صدرنشین، موفق شد جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. اسکار در دقایق ۷ و ۴۲ و ۷۶ موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند و هت‌تریک کند ولی شنگلانگ در دقیقه ۶۷ و هو جینگ هان در دقیقه ۸۸ دیگر گل‌های شانگهای چین را به ثمر برساند.

در دیگر بازی این گروه، کاوازاکی ژاپن ۴ بر صفر اف سی سیدنی استرالیا را شکست داد تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به شانگهای چین از دور رقابت‌ها کنار رود. گل‌های این بازی را واکیزاکا در دقایق ۹ و ۲۰، تاناکا دقیقه ۲۸ و لئوناردو دامیائو در دقیقه ۵۹ به ثمر رساندند. در جدول گروه H، اولسان هیوندای کره جنوبی با شکست امروز مقابل شانگهای، با ۱۱ امتیاز صدرنشین این گروه باقی ماند و شانگهای چین با ۹ امتیاز دوم شد و به مرحله بعد صعود کرد. همچنین کاوازاکی ژاپن با ۸ امتیاز سوم و اف. سی سیدنی استرالیا با ۴ امتیاز چهارم شد.