مسعود سلطانی‌فر گفت : ۱۰ مراسم تجلیل از قهرمانان تاکنون برگزار شده است و دولت تدبیر و امید در پرداخت پاداش قهرمانان ورزش خوش حساب بوده است.

به گزارش مرور نیوز، وزیر ورزش و جوانان در دویست و پنجمین نشست شورای معاونان این وزارتخانه با یادآوری روند پرداخت پاداش‌های قهرمانان و مدال‌آوران ورزش ایران در طی شش سال گذشته گفت: ۱۰ مراسم تجلیل از قهرمانان از سال ۹۲ تا کنون برگزار شده است و دولت تدبیر و امید در موضوع پرداخت پاداش قهرمانان ورزش بسیار خوش حساب بوده است. به طوری که پاداش معوقه سال‌های نود تا نود و دو که به دولت دهم بر می‌گشت توسط وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم پرداخت شد.

مسعود سلطانی فر همچنین با تشکر از همت همه قهرمانان، مربیان و رئیسان فدراسیون‌ها و کارشناسان و مدیران مجموعه ورزش کشور گفت: هدف همه ما سربلندی نام ایران و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی، المپیکی و جهانی است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا علیه مردم گفت: در مبارزه با آمریکا و دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام همه کنار هستیم و ایستادگی پهلوانان و قهرمانان در شرایط ویژه تحریم کنار مردم، قوت قلب و اعتماد به نفس کشور را در ادامه این راه و مبارزه با آمریکا را بیش‌تر می‌کند.

سلطانی‌فر در پایان یازدهم خرداد را موعد مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‎های آسیایی و پاراآسیایی اعلام کرد و افزود: ان‌شاءالله هم زمان با ماه مبارک رمضان با حضور دکتر روحانی ، رئیس‌جمهور از مدال‌آوران ارزشمند بازیهای آسیایی اندونزی تجلیل خواهد شد.