روزنامه سان مدعی شد مذاکرات دو باشگاه رئال مادرید و چلسی برای بررسی شرایط انتقال ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی به رئال، که در دو هفته گذشته بین دو باشگاه جریان داشت سرانجام با توافق به پایان رسید .

به گزارش مرور نیوز، ادن هازارد با پرداخت ۱۳۰ میلیون یورو از سوی رئال به چلسی، به پایتخت اسپانیا خواهد رفت و پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد. دیروز خبرهایی از صحبت‌های فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید منتشر شد که آنها را در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی مطرح کرده و به تعریف و تمجید از هازارد پرداخته بود.

رئیس رئال مادرید در این گفتگو از اینکه انتقال هازارد به رئال مادرید سال‌ها است رویای او بوده به صورت تلویحی به این اشاره کرده بود که اطمینان دارد هازارد از فصل آینده برای رئال توپ خواهد زد.

این در حالی است که هازارد در فصل جاری هم با پیراهن چلسی عملکرد درخشانی داشته و برای آبی‌پوشان لندن در ۵۱ بازی، ۱۹ گل به ثمر رسانده و ۱۶ پاس گل داده است.

بر اساس ادعای سان، توافق دو باشگاه بر سر هازارد به این صورت است که چلسی در پرداخت اولیه مبلغ ۱۱۳ میلیون یورو از رئال مادرید دریافت خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که در مراحل بعدی این قرارداد ۱۷ میلیون یوروی دیگر نیز از سوی رئال به این مبلغ اضافه شود. سان توضیح دیگری درباره جزئیات توافق دو طرف منتشر نکرده است.