بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در اصفهان به پایان رسیده است. فقط حالا بلیت در بازار سیاه وجود دارد که قیمت آن هم بیش از ۴۰ هزار تومان است.

به گزارش مرور نیوز، این آخرین دربی فصل 97-98 است که از ساعت 18 در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد. دیداری که برای هواداران زرد و قرمز مثل مسابقه مرگ و زندگی خواهد بود و بی تردید برای هواداران دیگر تیم ها نیز از حساسیت بالایی برخوردار است.

بلیت در اصفهان به پایان رسیده است. فقط حالا بلیت در بازار سیاه وجود دارد که قیمت آن هم بیش از ۴۰ هزار تومان است.

روابط عمومی باشگاه سپاهان اعلام کرد که تمامی بلیت های جایگاه تیم سپاهان به فروش رسیده است.

هواداران سپاهان در مقابل هتل محل اقامت این تیم حضور دارند و تیم محبوبشان را تشویق می‌کنند.

بازیکنان تیم سپاهان تمرین سبکی را در محوطه هتل کوثر انجام دادند.

با پیگیری ایرج عرب مشکل علیرضا بیرانوند برای حضور در مقابل سپاهان حل شد.

امروز دوئل جذابی بین هافبک دفاعی های دو تیم شکل خواهد گرفت؛ در دو بازی قبلی کامیابی نیا نمایش مطمئن تر و کیانی عملکرد جنگنده تر بود.

فتاحی سرپرست تیم سپاهان به مصاحبه محسن خلیلی واکنش نشان داد و گفت: اگر قرار باشد بخشی از ورزشگاه خالی بماند از سکوهای هر دو تیم کم می‌شود. اگر مسئولان پرسپولیس یک بار دیگر مصاحبه تنش زا کنند، همان ده درصد را به آن ها میدهیم.

مهدی شریفی یکی از با انگیزه ترین بازیکنان پرسپولیس است. او سابقه بازی در سپاهان و گلزنی به پرسپولیس را دارد و امروز می‌خواهد توانایی هایش را مقابل تیم سابقش نشان دهد‌.

برخلاف ادعای سعید فتاحی، هواداران پرسپولیس در اصفهان اعلام کردند که قیمت بلیت کاهش نیافته است.

محسن خلیلی در گفتگویی اعلام کرد که شورای تامین اعلام کرد: سهمیه بندی سکوها 30_50 خواهد بود و بیست درصد از جایگاه استادیوم خالی خواهد ماند.

فتاحی اعلام کرد که قیمت بلیت های هواداران پرسپولیس به پنج هزار تومان کاهش یافته است‌

محمد انصاری، حسین ماهینی، آدام همتی و شایان مصلح غایبان قطعی پرسپولیس در دیدار امشب مقابل سپاهان هستند.

سپهر حیدری به فرهیختگان گفت: در اصفهان پرسپولیسی ها بیشتر هستند! تقسیم سکو مهم نیست و باید در زمین بهتر بود!

در سال 86 تیم سپاهان موفق شد با نتیجه 4-1 پرسپولیس را شکست دهد. نکته جالب این که آن مسابقه هم در نیمه نهایی جام حذفی بود.

در حالی که در اصفهان همه آماده بازی پرسپولیس و سپاهان می‌شوند اما در تهران نشست خبری ویلموتس در جریان است. وحید هاشمیان مهاجم سابق سرخ ها نیز به عنوان دستیار او انتخاب شد.

در نیم فصل دوم مدافعان کناری پرسپولیس و سپاهان عملکرد خوبی داشته اند. در دقت پاس ایرانپوریان، در سانتر آقایی و در کنش های دفاعی مهدی شیری صدرنشین است‌‌.

برخی هواداران سپاهان قصد داشتند با کارت هواداری وارد ورزشگاه شوند اما با ممانعت نیروهای انتظامی مواجه شدند. امروز فقط بلیت های عادی و هولوگرام دار خورد تایید خواهد بود.

بی تردید این یکی از تلخ ترین قاب ها برای هواداران پرسپولیس است. روزی که آن ها به سپاهان باختند تا شب خداحافظی مهدوی کیا به کابوسی عجیب تبدیل شود.

در گیشه های بلیت فروشی درگیری هایی گزارش شده است‌. ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود از حمله هواداران منتسب به تیم سپاهان به پرسپولیسی ها.

برانکو ایوانکوویچ در لیگ شانزدهم موفق شد با پیروزی ۳-۱ مقابل سپاهان طلسم ناکامی پرسپولیس در اصفهان را از بین ببرد. او حالا چالش بزرگی برای طلسم شکنی در نقش جهان دارد.

هم اکنون هواداران نسبتا زیادی در اطراف هتل پرسپولیس هستند و البته تدابیر امنیتی ویژه ای نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است.

ایرج عرب در واکنش به شایعات اخیر: برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و هیچ بحثی برای حضور او در باشگاه دیگر مطرح نیست. ما چند روز گذشته نامه‌ای برای برانکو و وکیل او ارسال کردیم و در این نامه خواهان قرارداد طولانی مدت با برانکو بودیم و الان هم منتظر پاسخ او هستیم.

باشگاه سپاهان تصمیم گرفته بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس را با قیمت دو برابری به فروش برساند.

بلیت‌های پرسپولیس از ساعت 8  امروز در ورزشگاه انقلاب و بلیت‌های سپاهان در ورزشگاه‌های تختی و پیروزی و خیابان سیمین به فروش خواهد رسید

روزنامه خبر ورزشی دیدار پرسپولیس و سپاهان را رقابت در اتوبان تهران - اصفهان قلمداد کرده است. همچنین به نقل از سازمان لیگ آمده که تقسیم بندی 70-30 «امنیتی» بود.