وزیر ورزش و جوانان ایران گفت: ورزشکاران حامی فلسطین قهرمانان واقعی ورزش و عرصه سیاست هستند.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران صبح امروز  با حضور در راهپیمایی روز قدس، در مورد مراسم تجلیل از ورزشکاران حامی مردم مظلوم فلسطین گفت: ما مثل هر سال در ایام پایانی ماه رمضان که مصادف با روز قدس است، با ورزشکاران جوانمرد و قهرمان خود که در حمایت از مردم فلسطین در طول سال از رو به رو شدن با ورزشکاران رژیم اشغالگر خود داری کرده‌اند جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم تا به آن‌ها بگوییم که قهرمان واقعی عرصه سیاست و ورزش هستند. در این مراسم شاهد ورزشکاران ۱۶ - ۱۷ ساله بودیم که می‌توانستند با رو به رو شدن با ورزشکار رژیم اشغالگر قهرمان جهان و یک تورنمنت شوند اما، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حریف را به رسمیت نشناخته و از آرمان‌های انقلاب پیروی کرده‌اند تا قهرمان واقعی باشند.

او در مورد هماهنگ بودن وزارت ورزش با وزارت آموزش و پرورش نیز گفت: خوشبختانه به دلیل ارتباط خوبی که میان دو وزارتخانه وجود دارد، توانستیم المپیاد استعدادهای برتر کشور را در سنین ۱۲ تا ۱۵ سال پس از سال‌ها برگزار کنیم تا پشتوانه سازی خوبی برای آینده ورزش کشور باشد. در سال‌های بعد شاهد درخشش این ستاره‌های کوچک در عرصه‌های بین‌المللی خواهیم بود.

سلطانی‌فر درباره حمایت وزارت ورزش از کودکان و جوانان مناطق سیل زده نیز گفت: همانطور که اعلام کردیم تاکنون ۱۱۰۰ مکان ورزشی کشور در اختیار خانواده‌های عزیز سیل زده قرار گرفته است و بنده گفته‌ام تا زمانی که مشکل مسکن این عزیزان برطرف نشود وزارت ورزش از آن‌ها حمایت خواهد کرد. ۲۶۰۰ سازمان مردم نهاد ما نیز به مناطق سیل زده اعزام شده و ۵۰ محموله هم از طریق وزارت ورزش به این مناطق ارسال شده است.

او در مورد تصمیم نمایندگان مجلس برای استیضاحش نیز گفت: مسلماً استیضاح ابزار نظارتی مجلس و حق نمایندگان است و اگر این استیضاح قطعی شود برای ما نیز یک فرصت طلایی به شمار می‌آید تا گزارش دقیقی را در مورد اقدامات خود و شرایط ورزش کشور به نمایندگان مجلس ارائه دهیم تا ذهن مردم و هم نمایندگان عزیز در مورد اقدامات وزارت ورزش روشن شودو ان شاءالله هر چه اتفاق بیفتد به نفع ورزش کشور است.