در روزهایی که پرسپولیسی ها بشدت در حال تلاش برای حفظ برانکو ایوانکوویچ هستند به نظر می رسد حالا یک ماموریت مهم دیگر پیش روی مدیران این باشگاه قرار دارد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی ترابی ، بعد از بازی های درخشانی که در سال گذشته فوتبال باشگاهی و ملی داشت با پیشنهاداتی از سوی تیم های دیگر مواجه شده و حالا خبر می رسد که او بزودی با یکی از مشتریانش مذاکره خواهد کرد.

براساس اخبار رسیده شماره 9 پرسپولیس با پیشنهادهای جالبی از تیم های باشگاهی در قطر روبرو شده و قرار است روز سه شنبه این هفته برای مذاکره با یکی از این باشگاه ها به زودی راهی دوحه شود.

در روزهایی که پرسپولیسی ها بشدت در حال تلاش برای حفظ برانکو ایوانکوویچ هستند به نظر می رسد حالا یک ماموریت مهم دیگر پیش روی مدیران این باشگاه قرار دارد. آن ها که تا الان در نقل و انتقالات هیچ فعالیت جدی نداشته اند در آستانه از دست دادن یکی از بهترین بازیکنانشان هستند و باالطبع این جدایی نمی تواند خبر خوبی برای پرسپولیس و هوادارانش باشد. ترابی در ابتدای لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست اما به دلیل محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات در نیم فصل دوم لباس این تیم را پوشید اما بازی های درخشان او در سایپا و پرسپولیس و همچنین تیم ملی ایران باعث شده که حالا چند مشتری از کشورهای مختلف داشته باشد.