وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کرمان و پس از افتتاح مجموعه ورزشی گل گهر سیرجان از اماکن ورزشی این شهرستان دیدن کرد.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی فر که دیروز به همراه معاون اول رئیس جمهور به کرمان سفر کرده بود، پس از افتتاح مجموعه ورزشی گل گهر سیرجان از دیگر اماکن ورزشی این شهرستان نیز دیدن کرد و با مربیان، ورزشکاران و مسئولان ورزشی شهرستان سیرجان در خصوص مشکلاتشان گفت و گو کرد.
دکتر سلطانی فر ضمن بازدید از مجموعه های ورزشی امام علی(ع)، تختی و سالن ورزشی محمودآباد سیرجان مشکلات این مکان ها را از نزدیک بررسی کرد.
وی در حاشیه این بازدیدها در تمرینات تیم والیبال باشگاه گل گهر سیرجان حاضر شد و با بازیکنان و مربیان این تیم که در رقابت های لیگ یک والیبال کشور حضور دارند دیدار کرد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با ورزشکاران اسکیت سیرجان در خصوص مشکلات مکان تمرینشان گفت و گو کرد.
دکتر سلطانی فر دیشب با بدرقه نماینده شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سیرجان و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کرمان به تهران بازگشت.
پیش از بازگشت وزیر ورزش و جوانان به تهران، دیبا کلانتری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در نشستی از حضور و حسن نظر وزیر ورزش و جوانان در خصوص رفع موانع ورزش استان کرمان قدردانی کرد و افزود: حضور سه ساله دکتر سلطانی فر در سازمان میراث فرهنگی برای استان کرمان در این حوزه برکات زیادی داشت که امیدوارم این برکات در حوزه های ورزش و جوانان نیز ادامه یابد .
شهباز حسن پور نماینده شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز موفقیت های سلطانی فر را در میراث فرهنگی ستودنی و غیر قابل انکار دانست و ابراز امیدواری کرد که این موفقیت ها در ورزش نیز تکرار شود.