مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم پیگیری شد که 4 نماینده کشورمان به دیدار فینال و یک نماینده به دیدار رده بندی راه یافتند.

به گزارش مرور نیوز، قهرمانی تیم ملی جوانان ایران با توجه به کسب 3 مدال طلا و یک مدال نقره در روز نخست و همچنین حضور 4 کشتی گیر در دیدار فینال و یک کشتی گیر در دیدار رده بندی روز دوم از هم اکنون مسجل شده است.

در وزن 60 کیلوگرم میلاد رضانژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل محمدکودیر یوسوپوف از ازبکستان مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی به دیدار رده بندی رفت. رضانژاد در این دیدرا به مصاف یون بین شین از کره جنوبی می رود.

در وزن 67 کیلوگرم بهرام معروف خانی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر گوتائو ژانگ از چین را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 9 بر 5 از سد علیخان کوکنوف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. معروف خانی در این مرحله سهراب از هند را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نورژیگیت کنیشبک اولو از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور اول مقابل پیاچات فوندت از تایلند با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد وی در دور دوم با نتیجه 4 بر یک شیان هوانگ از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رستمی در این مرحله راهول از هند را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار علیجان حسین اف از ازبکستان است.

در وزن 82 کیلوگرم حسین فروزنده در دور نخست با نتیجه 10 بر یک دولت آیداربکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر سانجیت از هند را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فروزنده در این مرحله با نتیجه 10 بر یک الی ماگومادوف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با تشین هیگوچی از ژاپن پیکار می کند.

در وزن 97 کیلوگرم حامد عبدولی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر هوژی هائو از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر 3 دیپانشو از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. عبدولی در دیدار پایانی به مصاف جئونگ یول وون از کره جنوبی می رود.