با امضای تفاهمنامه‌ای مشترک میان اتحادیه فوتبال و مدیرکل تفریحات و ورزش بنیاد شهید مقرر شد تا رقابت های جام شهدا مردادماه در تهران برگزار شود.

به گزارش مرور نیوز، امروز و طی نشستی با حضور علی محمد مرتضوی دبیرکل اتحادیه فوتبال و سید مستجاد حسینی مدیرکل تفریحات و ورزش بنیاد شهید با امضا تفاهم نامه ای مشترک مقرر شد تا رقابت های جام شهدا در تهران از تاریخ 2 تا 4 مرداد برگزار شود .

جام شهدا جامی چهارجانبه است که چهارتیم مطرح لیگ برتر فوتبال ایران در آن حضور داشته و باهم رقابت خواهند کرد. پرسپولیس ، صنعت نفت، فولاد و سایپا چهار تیم شرکت کننده در رقابت های چهارجانبه جام شهدا هستند. امروز همچنین اعلام شد که قرعه کشی این رقابت ها طی مراسمی در هفته جاری و با حضور نمایندگان تیم ها برگزار خواهد شد که البته تاریخ قطعی آن به زودی اعلام خواهد شد.

رقابت های جام شهدا از سال 1393 آغاز شد و تا امروز سه دوره آن در سال های 93، 94 و 96 برگزار شده است.  در اولین دوره تیم های استقلال، تراکتور، ملوان و پیکان در این رقابت ها حضور داشتند که تراکتوربا شکست استقلال در فینال به مقام قهرمانی رسید. در سال 94 و دومین دوره رقابت ها پرسپولیس، صبا، سایپا و ذوب آهن در این رقابت ها شرکت کردند که تیم صبا در فینال پرسپولیس را شکست داده و قهرمان شد. در سال 96 هم که تیم های تراکتور، سایپا، پدیده و پارس جنوبی در آن حضور داشتند هم تراکتور برای دومین بار در این جام به مقام قهرمانی رسید.

رقابت های جام شهدا در سال 98 مثل دو دوره قبلی در ورزشگاه شهر قدس تهران برگزار خواهد شد.