پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود به دنبال مذاکره با سه مهاجم خارجی است .

به گزارش مرور نیوز، اصلی ترین گزینه پرسپولیس مهاجم برزیلی و 25 ساله کونسادول ژاپن است. بازیکنی که در 16 بازی 9 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز ثبت کرده است. اندرسون به واسطه درخشش و سنی خوبی که دارد حالا هدف نهایی پرسپولیسی‌ها قرار گرفته و به دنبال راضی کردن او برای حضور در ایران هستند. این مهاجم چپ پا که از قدرت شوتزنی و دریبلینگ بالایی برخوردار است قیمت در حدود 800 هزار دلار دارد و و کمی گران است. به همین دلیل مدیران باشگاه به دنبال مذاکره با لوپز هستند تا کمی از قیمت او را کم کنند. لوپز به واسطه حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا راضی به حضور در این تیم است و باید دید در نهایت بر بندهای قرارداد توافق حاصل می‌شود یا خیر.

این بازیکن بوسنیایی قبل از مادیبو مایگا گزینه مدنظر مدیران و سرمربی پرسپولیس بود و حالا بار دیگر به گزینه اصلی تبدیل شده است. هاسکیچ قبل از این مشکل رضایتنامه داشت و طرف ایرانی باید مبلغی نزدیک به 200 هزار دلار برای رضایتنامه پرداخت می‌کردند که با توجه به مبلغ قرارداد او نزدیک به 750 هزار دلار برای پرسپولیسی‌ها آب می‌خورد. اما حالا با منتفی شدن حضور مایگا بار دیگر اسم هاسکیچ بر روی میز اعضای هیئت مدیره آمده و آن‌ها به دنبال مذاکره مجدد برای جذب این بازیکن هستند.

مهاجم آرژانتینی سابق چلسی که 30 ساله است و فصل قبل را در تیم رایو وایکانو پشت سر گذاشت و تنها در 6 بازی به میدان رفت و موفق به ثبت هیچ گلی نشد. دی فرانکو با توجه به وضعیتی که در فوتبال اروپا دارد، بی تمایل به حضور در خاورمیانه و حضور در قهرمان ایران نیست و از لحاظ مالی هم برای مدیران مناسب است. او مبلغی معادل با 600 هزار دلار می‌خواهد و نظر هیئت مدیره بر روی او به مانند مایگا است. آن‌ها شرط کرده‌اند که این بازیکن در صورت رسیدن به توافق اولیه به ایران آمده و تمام تست‌ها پزشکی را پشت سر بگذارد. مسئله‌ای که تا به اینجا یک قربانی گرفته و باید دید در ادامه باز هم دام بازیکنان خارجی خواهد شد یا خیر.