مسابقات دور اول جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.

به گزارش مرور نیوز، مراسم قرعه کشی کشی مرحله اول جام حذفی باشگاه‌های کشور که مربوط به تیم های حاضر در لیگ استان ها و در مرحله یک صد و بیست و هشتم نهایی است با حضور سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ، «امیر حسین روشنک» مسئول مسابقات جام حذفی، «امیرحسین فراهانی» مسئول مسابقات لیگ دسته سه و نمایندگان تیم های قهرمان استانی برگزار شد.

فتاحی در این مراسم اظهار داشت: مرحله اول قرعه کشی جام حذفی با حضور قهرمان ۳۳ استان و یک تیم از خرمشهر به مناسبت نام‌گذاری مسابقات برگزار می شود که امسال نماینده خرمشهر آمادگی خود را  برای حضور در این رقابت ها اعلام نکرد.

وی افزود: دیدارهای مرحله نخست روز جمعه اول شهریور برگزار می شود و مسابقات این مرحله به جهت کمک به تیم ها از نظر رفت و آمد به ۶ منطقه استان های همجوار تقسیم شد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده مسابقات به شرح زیر برگزار می شود:

منطقه یک:  شهید اورکی اسلامشهر - پاراگ تهران / دریای حربده محمود آباد - نماینده سمنان

منطقه دو: نماینده کردستان - رعد محلات مرکزی / مهرگان دره شهر ایلام - ذوب فلزات همدان

منطقه سه: رضوانی اصفهان - پیام دزپات اردل / سوهان محمد قم -  اتحاد قلعه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد

منطقه چهار:  سفیر نوین آبیک قزوین - سردار جنگل دوراب زرین / شهرداری خدا بنده زنجان - شهرداری بیله سوار

منطقه پنج: هیات فوتبال ایرانشهر - طلای سرخ قائنات / شهرداری بردسکن خراسان رضوی - شهرداری ریگان کرمان

منطقه ۶:  استقلال نوین ماهشهر - سیراف کنگان بوشهر / عقاب شیراز - ملوان کیش

قرعه کشی مرحله دوم مسابقات جام حذفی روز ۲ شهریور با حضور تیم های لیگ دسته دوم و تیم های صعود کرده از مرحله اول برگزار خواهد شد. مسابقات این مرحله روز شنبه ۹ شهریور ۹۸ برگزار می شود.

قرعه کشی مرحله سوم یکشنبه ۱۰ شهریور با حضور تیم های لیگ دسته اول و تیم های صعود کرده از مراحل قبل برگزار می شود و مسابقات این مرحله در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور برگزار خواهد شد.

مرحله چهارم مسابقات جام حذفی با حضور تیم های لیگ برتری و تیم های صعود کرده از مراحل قبل در روزهای ۳۱ شهریور و اول مهر برگزار خواهد شد.