وزیر ورزش و جوانان گفت: این لیگ منظم‌تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می‌شود. وظیفه اصلی فدراسیون فوتبال هم کنترل وضعیت انضباطی باشگاه‌ها و تیم‌ها است.

به گزارش مرور نیوز، وزیر ورزش گفت: این لیگ منظم‌تر و در امنیت و آسایش کامل هواداران برگزار می‌شود. وظیفه اصلی فدراسیون فوتبال هم کنترل وضعیت انضباطی باشگاه‌ها و تیم‌ها است.

مسعود سلطانی فر این اظهارات را روز دوشنبه در نشست تامین امنیت رویدادهای ورزشی و در جمع معاونان دستگاه متبوع خود، مهدی تاج  رییس فدراسیون، سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران، سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله و مسئولان وزارت کشور و نهادهای برگزاری مسابقات عنوان کرد و افزود: فرمانده میدان در مسابقات ورزشی نیروی انتظامی است و همه باید با آنها هماهنگ باشند و نیت اصلی برگزار کنندگان باید حفظ نشاط اجتماعی و رضایت هواداران از مسیر فوتبال و ورزش باشد. 

وی درباره نقش صدا وسیما و برنامه ورزشی در لیگ برتر آینده گفت: رسانه ملی نقش تعیین کننده ای در آرامش بخشی تماشاگران و محیط فوتبال دارد و در کنار آن رادیو با آگاهی بخشی و کمک به انتشار اطلاعات درست، یاری کننده مسیولان برگزاری و باشگاه‌هاست.

وزیر ورزش و جوانان از عوامل برگزاری لیگ برتر و فدراسیون فوتبال خواست تا تعامل بیشتری با رسانه ها و خبرنگاران داشته باشند و جلوگیری از دامن زدن به نگرانی و دلهره و اضطراب و مقابله با شایعات را جزو رسالت مهم اصحاب رسانه دانست.