بازیکن تیم ملی لهستان به جایی رسیده که برای او حفظ سلامتی از یک قرارداد بزرگ،‌ مهم‌تر است.

به گزارش مرورنیوز، بارتوژ کورک، ستاره تیم ملی والیبال لهستان تأیید کرد که قید قرارداد سنگین با تیم «جی تی تاندر» ژاپن را زده و برای این تیم بازی نخواهد کرد. او در توضیح این تصمیم خود به یک سایت لهستانی اظهار داشت: من سال گذشته به خاطر شرکت در لیگ و بازی‌های المپیک، متحمل فشار جسمی و روحی زیادی شدم و با تمام توانم برای تیم‌ «رزوویا» و تیم ملی لهستان به میدان رفتم.

او ادامه داد: بعد از نتایج ناامیدکننده تیم ملی لهستان در المپیک، خوشحال بودم که می‌توانم چالش جدیدی را در کشوری جدید تجربه کنم، اما عکس‌العمل بدنم در نخستین جلسات تمرین برایم تعجب آور بود، چون سال‌ها تمرین بی‌وقفه باعث شده بود تا انگیزه‌ام را برای ادامه کار کاملاً از دست بدهم. حالا به جایی رسیده‌ام که حفظ سلامتی برایم از یک قرارداد بزرگ مهم‌تر است.

کورک همچنین خاطر نشان کرد: من از اینکه با پیوستن به تیم جی تی تاندر وارد یکی از دشوارترین مراحل دوران حرفه‌ای خود شده بودم، واقعاً خوشحال بودم و حالا هم نمی‎‌توانم حس قدردانی خودم از سرمربی و مسئولان این تیم به خاطر درک شرایطم با کلمات بیان کنم. «وسلین ووکویچ»، سرمربی تاندر به خوبی مرا درک کرد که این موضوع می‌تواند یک الگو برای باشگاه‌های دیگر باشد. آنها شایسته داشتن بازیکنان بزرگی هستند که تیم‌شان را به عناوین قابل توجهی برسانند.

بازیکن تیم ملی لهستان در پایان گفت: شرایط من طوری بود که واقعاً چیزی برای ارائه به تیم تاندر نداشتم. در فرصتی که دارم به ریکاوری جسمی و ذهنی خود می‌پردازم تا هر چه زودتر به میادین برگردم.