وزیر ورزش گفت: وزارت ورزش و جوانان مصمم است که این امر تحقق یابد و براساس مصوبه دولت موظف هستیم که خصوصی سازی را تا پایان سال انجام دهیم.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در رابطه با وضعیت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرده اما درحال حاضر این باشگاه مدیر عامل دارد و اگر قرار به ایجاد تغییر باشد هیئت مدیره درباره آن تصمیم می‌گیرد که فکر می‌کنم  تا چند روز آینده همه چیز روشن خواهد شد.

او درخصوص واگذاری باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی افزود: وزارت ورزش و جوانان مصمم است که این امر تحقق یابد و براساس مصوبه دولت موظف هستیم که خصوصی سازی را تا پایان سال انجام دهیم.

وزیر ورزش تصریح کرد: بر سر راه خصوصی سازی موانعی هست اما مردم مطمئن باشند خصوصی سازی انجام خواهد شد و این کار به سود دو باشگاه است.

سلطانی فر در مورد صحبت‌ها تاج و محرومیت چهارساله برای خبرنگارانی که سوال بی ربط بپرسند، گفت:تاج خودش باید پاسخگوی این موضوع باشد اما نمایندگان رسانه‌ها این حق را دارند که راجع به مسائل مختلف سوال بپرسند و طرف مقابل حق دارد جواب آن‌ها را ندهد.