مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسات زیادی که داشتیم، توانستیم بحران‌ های پرسپولیس را مدیریت کنیم. امروز هم کار را به دوست عزیزی می‌سپارم که خودش پرسپولیسی است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

به گزارش مرور نیوز، ایرج عرب مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره قبول استعفایش گفت: من قبلا هم گفته بودم که من یک استعفای باز نزد وزیر ورزش دارم که هیچ‌ وقت این استعفا را تکذیب نکردم. منتها وزیر ورزش با آن موافقت نمی‌ کردند. با خواهشی که این اواخر به خاطر مشکلات شخصی داشتم، خواستم که با این استعفا موافقت کنند. فعلا هم در هیات مدیره باشگاه هستم.

او درباره ماجرای شرکت متولی بلیت‌ فروشی الکترونیکی بازی‌ های پرسپولیس که با مشکلاتی مواجه شده است، گفت: شرکت توسعه و تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌ افزاری ایجاد کرده که در اختیار استقلال، پرسپولیس و تیم‌ملی است. به همین دلیل آن‌ها معتقدند که نمی‌توانند امکانات را به صورت اجاره به شرکت دیگری بسپرسند و باید کارها را خودشان انجام دهند. دلیل آن‌ها هم این است که نمی‌خواهند به امکاناتی که ایجاد کردند صدمه‌ای وارد شود. هم‌چنین آن‌ها به خاطر متصل بودن به سامانه ثبت احوال، معتقدند که اطلاعات این سامانه باید محرمانه بماند. بلیت‌ فروشی یک موضوع است و کارت‌های هواداری هم یک موضوع دیگر است که منافاتی با یکدیگر ندارند. در مورد شرکت مذکور در جلسه هیات مدیره صحبت شد تا این مشکلات حل شود.

مدیر عامل مستعفی باشگاه پرسپولیس درباره عملکردش در مدت حضورش در این سمت بیان کرد: همیشه یکسری افراد با عملکرد شما راضی هستند و یکسری افراد هم ناراضی هستند. نمی‌توان هنگام کار در باشگاه پرسپولیس نظر مثبت همه را جلب کرد چون هواداران از اقشار مختلف جامعه هستند. ما دوران گذار را گذراندیم که مربوط به رفتن برانکو می‌شود که خدا را شکر با جذب یک سرمربی خوب، این دوران را به خوبی رد کردیم. هم‌چنین ما بازیکنان‌مان را حفظ کردیم. البته مسائل مالی هیچوقت در باشگاه پرسپولیس تمامی ندارد و شرایط خاصی به خاطر تورم وجود دارد. ما اعضای هیات مدیره هم دل و هم زبانی داشتیم که در جلسات زیادی که داشتیم، توانستیم بحران‌ های پرسپولیس را مدیریت کنیم. امروز هم کار را به دوست عزیزی می‌سپارم که خودش پرسپولیسی است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم اتفاقات خوب گذشته دوباره تکرار شود.

عرب افزود: من فکر می‌کنم از دیروز تاکنون نزدیک به ۳۰۰ سند و مدرک را امضا کردم. در باشگاه پرسپولیس بدهی هیچ‌ وقت تمامی ندارد و همه ما بدهی داریم. سعی ما بر این بود که بیش‌تر بدهی‌ها حل و فصل شود و مقدار کم‌تری برای دوره بعد بماند. در هر صورت هنگام تغییر دوره مدیریتی، مواردی برای دوره بعد وجود دارد که در این شکل کارها عادی است. ما پرداختی خوبی در یک ماه گذشته به بازیکنان داشتیم و بسیاری از بدهی‌ها پرداخت شده است. برخی از بازیکنان بالای ۹۰ - ۸۰ درصد پرداختی داشتیم و با برخی هم تسویه حساب کردیم.