سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است حق مردانش در بازی خارج از خانه برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا با توجه به تلاشی که آنها در این بازی داشتند، یک پیروزی بوده است.

به گزارش مرورنیوز، تیم فوتبال رئال مادرید با دریافت یک گل دیرهنگام، بازی 2 بر یک برده برابر دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک را با تساوی 2 - 2 عوض کرد تا سریال بازی‌های بدون بردش در تمامی رقابت‌ها ادامه داشته باشد.

این برای دومین بار در یک هفته اخیر بود که رئال مادرید در دقایق پایانی گل خورد و پیروزی را از دست داد و همین مسئله باعث ناراحتی زین‌الدین زیدان، سرمربی کهشکانی‌ها در پایان بازی شده بود.

زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: من واقعا ناراحتم، چون ما از نظر دفاعی و هجومی عالی بازی کردیم. ما همان‌طور که می‌خواستیم بازی کردیم. این سومین بازی است که مساوی می‌کنیم و من فکر می‌کنم که حق‌مان بیش از این بود. پس از بازی قبلی‌مان برابر لاس‌پالماس گفتم که تیم تمرکز کافی نداشت، اما این بار چنین مشکلی نداشتیم و بازیکنان از دقیقه اول تا 90 خوب کار کردند. سه دقیقه به پایان بازی، زمانی که هنوز 2 بر یک جلو بودیم، موقعیت‌هایی برای زدن گل سوم داشتیم. در مجموع فکر نمی‌کنم که نتیجه بدی گرفته باشیم، اما من به‌خاطر بازیکنانم ناراحتم، چون آنها در این بازی تلاش فراوانی برای کسب پیروزی انجام دادند.

پس از آنکه رونالدو رئالی‌ها را پیش انداخت، این تیم در دقیقه 43 با اشتباهی که کیلور ناواس مرتکب شد، گل تساوی را دریافت کرد، اما زیدان از دروازه‌بان کاستاریکایی‌اش دفاع کرد. او گفت: کیلور در مجموع عملکرد بسیار خوبی داشت و در گلی هم که دریافت کرد، بدشانس بود. من از عملکرد او راضی‌ام.

زیزو همچنین به تمجید از عملکرد مدافع میانی و هموطنش، رافائل واران پرداخت که گل دوم رئال مادرید را پس از یک نمایش عالی در طول بازی به‌ثمر رساند. این گل اولین گل واران در لیگ قهرمانان اروپا بود.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره واران اظهار داشت: واران در طول بازی باید یک مهاجم بسیار سریع مانند اوبامیانگ را مهار می‌کرد و این کار را هم به‌خوبی انجام داد. در یک گلی هم که اوبامیانگ زد، واران بدشانس بود، اما خودش توانست گلزنی کند.

بازی بعدی رئال مادرید هفته آینده برابر ایبار در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئوست، دیداری که کهکشانی‌ها پس از سه تساوی متوالی سرانجام می‌توانند پیروزی کسب کنند. زیدان در این باره هم عنوان کرد: ما در حال حاضر در حال عبور از مقطع سختی هستیم، اما الان باید روبه‌جلو حرکت و به بازی بعدی فکر کنیم.