مهاجم ایرانی تیم ریو آوه گفت: پیشنهاد هایی از چند تیم داشتم ولی کی‌ روش به من گفت اینجا بهترین فضاست تا بتوانی پیشرفت کنی و من به همین خاطر تیم ریوآوه را انتخاب کردم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از CANAL۱۱، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریو آوه در گفت و گویی درخصوص دلایل آمدنش به پرتغال اظهار کرد: پیشنهاد هایی از چند تیم مختلف داشتم ولی کی‌روش به من گفت اینجا بهترین فضاست تا بتوانی پیشرفت کنی و من به همین خاطر تیم ریوآوه را انتخاب کردم. کی‌روش گفت که من کشور خودم را خوب می‌شناسم و این انتخاب برای تو خوب است. من به او گفتم که به تو اعتماد دارم و به همین خاطر ریوآوه را انتخاب کردم. او به من گفت که تو می‌توانی در لیگ پرتغال بهترین عملکرد را داشته باشی و به یک قهرمان تبدیل شوی به همین خاطر پرتغال را انتخاب کردم.

مهاجم ایرانی درباره تفاوت سطح بازی در آسیا و پرتغال گفت: سرعت فوتبال در اینجا بسیار بالاتر از آسیاست. بازیکنان در اینجا سازمان‌دهی منظمی دارند و هر بازیکن در پست خود بازی می‌کند. اگر سرمربی تیم از بازیکنان بخواهد که فوتبال یک‌ضرب یا دو ضرب بازی کنند این دستور روی زمین اجرا می‌شود اما در آسیا این طور نیست. یک بازیکن می‌تواند دریبل بزند و آزادانه شوت بزند. تفاوت در جزئیات است.

او درباره تفاوت‌های کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران و کارلوس کارواخال سرمربی ریوآوه گفت: هر دو سبک شبیه به هم دارند. در اولین جلسه تمرینی با کارواخال به او گفتم که می‌دانم از من چه می‌خواهی و چه کاری انجام دهم چون دقیقا کاری است که کارلوس کی‌روش در تمرینات انجام می‌دهد و شبیه هم است. من از حضور در پرتغال راضی هستم آن هم صد درصد. اگر شما به باشگاهی در غرب اروپا بروید این طور با شما رفتار نمی‌کنند و به نظرم پرتغال بهترین انتخاب برای من بود و خوشحالم که اینجا هستم.