مهاجم تیم استقلال تهران مهدی قائدی در بازی با نفت‌ مسجد سلیمان در هفته سوم لیگ برتر نوزدهم فوتبال دچار مصدومیت شدند.

به گزارش مرور نیوز، دیدار تیم فوتبال نفت‌ مسجد سلیمان و استقلال در رقابت های هفته سوم لیگ برتر نوزدهم فوتبال یکشنبه برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید.

مهدی قائدی، که در این دیدار تک گل این تیم را به ثمر رسانده بود، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و همچنین شیخ دیاباته مهاجم تیم تهرانی به شدت مصدوم شد و به بیمارستان منتقل شد.

در حالی که این تیم در آستانه دربی 90 پایتخت است حضور این دو بازیکن در  در بازی حساس هفته آتی مقابل پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که وضعیت مچ پای مهدی قائدی چندان نگران کننده نیست و این بازیکن بعد از ریکاوری و کارهای اختصاصی به تمرینات گروهی بازخواهد گشت تا برای دربی آماده شود، اما وضعیت شیخ دیاباته چندان امیدوارکننده نیست چون مهاجم اهل مالی با ضربه شدیدی که به دنده هایش وارد شده با وجود این که شکستگی ندارد اما با درد شدید ناشی از این ضربه حداقل به چند جلسه فیزیوتراپی و کارهای اختصاصی نیاز دارد که این روند ممکن است بین یک تا دو بازی او را از ترکیب استقلال دور نگه دارد. با این وجود کادرپزشکی در تلاش است شانس بازگرداندن او به ترکیب دربی را افزایش دهد که بسیار بعید به نظر می رسد.