لیورپول فصل جدید را با شکست 2-0 در خانه ناپولی آغاز کرد.

به گزارش مرور نیوز،  لیورپول که در رقابت های این فصل لیگ برتر در هر 5 دیدار پیروز شده بودند، در دیدار دیشب مقابل ناپولی نتوانستند به گل برسند و در نهایت با دریافت دو گل شکست خوردند. 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، چیزی نمانده بود که در دقیقه 7 به گل برسند اما آدریان با دو واکنش پیاپی، مانع از گلزنی روئیز شد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان لیورپول با در اختیار گرفتن مالکیت توپ، در تلاش برای رسیدن به گل اول بازی بودند. در دقیقه 21، روی پاس عالی هندرسون به پشت مدافعان ناپولی، سادیو مانه صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی او را الکس مرت مهار کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 44، روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که روبرتو فیرمینو با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او به کنار دروازه رفت و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم ناپولی بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49 به گل برسند اما ضربه دریس مرتنس، روی ارسال خوب اینسینیه را آدریان با واکنشی سریع و به موقع به بیرون فرستاد.

در ادامه این لیورپولی ها بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و می توانستند در دقیقه 65 به گل برسند اما صلاح که روی اشتباه مانولاس صاحب موقعیت شده بود، نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ را به جایی فرستاد که مرت حضور داشت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 74، روی پاس فیرمینو، این بار مانه صاحب موقعیت شد اما شوت این ستاره سنگالی هم نتوانست قفل دروازه ناپولی را باز کند.

در حالی که لیورپول سخت به دنبال رسیدن به گل بود، در دقیقه 80 این ناپولی بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. کایخون در تلاش برای عبور از رابرتسون، در محوطه جریمه لیورپول سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد؛ در حالی که به نظر نمی رسید مدافع لیورپول مرتکب خطا شده باشد.

به هر حال مرتنس پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست آدریان، توانست حساب کار را 1-0 کند.

لیورپولی ها که سه امتیاز را از دست رفته می دیدند، در دقایق پایانی برای زدن گل تساوی پیش کشیدند اما در وقت های اصافه، روی یک اشتباه در محوطه جریمه، گل دوم را دریافت کردند. روی پاس رو به عقب اشتباه فن دایک بود که یورنته صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد تا به این ترتیب ناپولی در خانه 2-0 لیورپول را شکست بدهد.