سنگربان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا بابت اشتباهات فاحش خود در بازی برابر سلتاویگو که منجر به شکست آبی‌و‌اناری‌ها شد، ابراز تأسف کرد.

به گزارش مرورنیوز، در باخت عجیبی که تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه 4 بر 3 متحمل شد، دروازه‌بان آلمانی این تیم مارک آندره تراشتگن سهم بسزایی داشت، چون با اشتباه فاحشی که در دقایق پایانی مرتکب شد، امید کاتالان‌ها برای بازگشتی معجزه‌آسا به دیداری را که در آن 3 بر صفر از میزبان‌شان عقب بودند، بر باد داد.

تراشتگن پس از این بازی مسوولیت شکست تیمش در خانه سلتاویگو را به گردن گرفت، اما تأکید کرد به دلیل اشتباهی که مرتکب شد، سبک بازی‌اش را تغییر نمی‌دهد.

او که در دقیقه 86 بازی با یک پاس اشتباه، عملاً گل چهارم را به سلتاویگو تقدیم کرد، پس از بازی گفت: اگر اشتباه من نبود، بارسلونا بازی را می‌برد. من احساس وحشتناکی دارم، چون تیم‌مان تا آخرین لحظه داشت می‌جنگید. همه دیدند که من اشتباه کردم، پس این باخت تقصیر من است.

دروازه‌بان پیشین بورسیا مونشن‌گلادباخ در ادامه، اظهارات هم‌تیمی‌های خود، جرارد پیکه و آندرس اینیستا مبنی بر اینکه آبی‌و‌اناری‌ها در نیمه اول نمایش ضعیفی ارائه کردند را تأیید کرد و آن را در شکست کاتالان‌ها تأثیرگذار دانست.

تراشتگن افزود: بازی‌مان در نیمه اول اصلاً خوب نبود. چندین موقعیت گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم، اما سلتاویگو از موقعیت‌هایش حداکثر استفاده را انجام داد. با این حال حداقل ما در نیمه دوم به بازی برگشتیم.

دروازه‌بان 24 ساله بارسلونا در پاسخ به این سؤال که آیا اتفاق بازی یکشنبه شب او را از ادامه دادن به سبک بازی فعلی‌اش بازخواهد داشت، تأکید کرد: به خاطر اتفاقی که رخ داد، من در بازی‌ام یک تغییر کلی ایجاد نخواهم کرد، بلکه باید از این اشتباه درس بگیرم. با این حال بابت اتفاقی که رخ داد، متأسفم.