هافبک اسپانیایی روسونری که پیش از دربی میلان قول جالبی به هواداران تیمش داده بود، از عمل به آن خودداری کرد.

به گزارش مرور نیوز، خسوس خواکین فرناندس سائنس ملقب به سوسو، هافبک میلان پیش از دربی شب گذشته (یکشنبه) شهر میلان گفته بود که اگر به اینتر دو گل بزند، از ورزشگاه سن‌سیرو تا خانه‌اش پیاده می‌رود. او دو گل زد، اما روسونری در نهایت 2 - 2 مساوی کرد و همین بهانه‌ای شد تا او زیر حرفش بزند.

سوسو به شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا گفت: ما بازی را نبردیم پس من پیاده به خانه‌ام نمی‌روم. برای من زدن دو گل در دربی غیرممکن به نظر می‌رسید، اما این کار را انجام دادم هرچند که باز هم مساوی کردیم. عملکردمان خوب بود، اما در 20 دقیقه پایانی بیش از اندازه عقب کشیدیم و به اینتر اجازه دادیم به بازی برگردد.

هافبک پیشین لیورپول دو سال پیش با رقمی ناچیز از لیورپول به میلان پیوست، اما تا زمانی که به صورت قرضی به جنوا پیوست نتوانست توانایی‌هایش را ثابت کند.

وی افزود: من در دربی می‌خواستم ثابت کنم که در حد و اندازه میلان هستم. من می‌خواستم یک فرصت دیگر به دست آورم. سینیشا میهایلوویچ (سرمربی پیشین میلان) به من فقط یک فرصت داد که در آن بازی همه چیز بد پیش رفت. به جنوا رفتم تا به همه نشان دهم که لیاقت بازی در میلان را دارم. به نظرم ما در مسیر درستی قدم گذاشته‌ایم، اما هنوز راه طولانی تا پایان فصل داریم.