سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بخش هایی از بازی خیلی تحت تاثیر لهستان قرار گرفتیم یا شاید ممکن است پس از این تورنمنت طولانی خسته شده باشیم.

به گزارش مرور نیوز، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از بازی مقابل لهستان اظهار کرد: ابتدا به تیم لهستان برای این پیروزی و مدال نقره تبریک می‌گویم. می‌توانستیم چیزهای زیادی در این بازی بیاموزیم چون بازیکنان ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا قرار گرفتند، شاید در این زمان لهستان بهترین تیم باشد هرچند که مدال نقره را کسب کردند.در بخش هایی از بازی خیلی تحت تاثیر لهستان قرار گرفتیم یا شاید ممکن است پس از این تورنمنت طولانی خسته شده باشیم.

وی ادامه داد: اغلب بازیکنان جوان خسته هستند و همین باعث شد اتفاقات خاصی در بازی رخ دهد. امروز آنها فرصت این را داشتند تا مقابل بهترین تیم جهان بازی کنند و نمی‌توانند انرژی خود تا بازی آخر به دست آورند. ولی در پایان درک می‌کنم این را چون برخی از بازیکنان آسیب داشتند  برخی بدون تجربه و برخی آماده سازی خوبی برای این تورنمنت نداشتند. فکر کنم این بازی مهم بود چون لهستان مدال نقره را جشن گرفت.

گفتنی است؛ تیم ملی والیبال ایران در آخرین روز رقابت‌های جام جهانی مقابل لهستان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.