مربی سازنده کشتی جویباری با بیان اینکه نمی‌دانم معیارهای مسؤولان فدراسیون‌ کشتی برای دعوت مربیان سازنده به اردوی تیم ملی چیست، گفت: گاهی مربیانی به تیم ملی دعوت می‌شوند که بعید می‌دانم حتی یک قهرمان کشور را هم ساخته باشند.

به گزارش مرور نیوز، همت مسلمی با بیان اینکه هیچ‌کدام از وعده‌های مسؤولان فدراسیون کشتی که قبل و بعد از المپیک به من دادند تا این لحظه عملی نشد، اظهار کرد: در هر صورت این بی‌توجهی‌ها ذره‌ای از اشتیاقم به کار سازندگی در ورزش کشتی کم نمی‌کند و من همچنان با قدرت در باشگاه خود به فعالیتم ادامه می‌دهم.

وی افزود: قبل از المپیک وقتی با اطمینان اعلام کردم که حسن یزدانی در المپیک طلا می‌گیرد، علی بیات سرپرست تیم ملی به یزدانی گفت «اگر در المپیک طلا بگیری 50 میلیون تومان به مربی‌ات پاداش می‌دهم» و این در حالی بود که حسن در ریو طلا گرفت، اما نه تنها آقایان به وعده‌هایشان عمل نکردند، بلکه جوایزی که قرار بود حامی مالی تیم ملی به مربیان سازنده اهدا کند، به بنده ندادند و زمان دریافت جوایز فرد دیگری را به‌عنوان مربی حسن یزدانی معرفی کردند.

مربی سازنده کشتی جویباری به وعده‌های تحقق‌نیافته به وی از سوی مسؤولان فدراسیون کشتی اشاره کرد و ادامه داد: بعد از مسابقات المپیک، براساس وعده‌هایی که داده شد قرار بر این بود که در مسابقات جام جهانی و یکی از تورنمنت‌های بین‌المللی در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشم، ولی تورنمنت‌ها یکی پس از دیگری می‌گذرند و کمتر از دو ماه تا مسابقات جام جهانی زمان باقی مانده است، نه تنها بنده به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شوم، بلکه شاهد دعوت مربیانی به تیم ملی هستم که هیچ رزومه‌ای در سازندگی کشتی‌گیران ندارند.

مسلمی با بیان اینکه نمی‌دانم معیارهای مسؤولان فدراسیون‌ کشتی برای دعوت مربیان سازنده به اردوی تیم ملی چیست، اظهار کرد: گاهی مربیانی به تیم ملی دعوت می‌شوند که بعید می‌دانم حتی یک قهرمان کشور را هم ساخته باشند.

وی افزود: هر زمان که حسن یزدانی در اردو نباشد، برنامه‌های تمرینی داده شده از کادر فنی را مو به مو و با ظرافت و حساسیت بالا برای این کشتی‌گیر اجرا می‌کنم تا هیچ خللی در روند آماده‌سازی او ایجاد نشود ولی نمی‌دانم چرا اصلاً دیده نمی‌شوم.

این مربی ارزنده کشتی کشور به شرایط حال حاضر یزدانی و شایعات پیرامون تغییر وزن وی اشاره کرد و افزود: یزدانی از این پس در وزن 86 کیلوگرم کشتی می‌گیرد و این قول را می‌دهم که تا مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی پاریس، او را به مرزی از آمادگی برسانیم که همچون سال قبل به‌راحتی و با اختلاف زیاد نسبت به سایر مدعیان 86 کیلوگرم، صاحب دوبنده تیم ملی شود.

وی در پایان با تشکر از هیأت کشتی جویبار، گفت: بر خلاف هیأت کشتی جویبار، مسؤولان هیأت کشتی استان هیچ‌گونه تقدیر و تشکری از ما نکرده و تا این لحظه یک تماس تلفنی هم با ما نداشتند.