فرمانده پلیس راه استان گیلان گفت: در حال حاضر مشکل خاص ترافیکی در محورهای استان گیلان وجود ندارد و تردد در همه محورها در حال انجام است.

به گزارش مرور نیوز سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به اینکه با وجود ورود گسترده مسافران نوروزی به گیلان محورهای اصلی و فرعی استان از وضعیت مطلوبی برخوردارند اظهار داشت: تردد در محورهای اصلی و فرعی استان به‌خوبی انجام می‌شود و مشکل خاص ترافیکی در محورهای گیلان وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به محور ورودی رودبار- منجیل و با تاکید بر اینکه محور مذکور به‌دلیل حجم بالای ورود مسافران با ترافیک روان روبه رو است افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس راه استان، ترافیک محور مذکور تاکنون به‌درستی هدایت شده است.

محمدپور از کاهش تلفات جاده‌ای ایام نوروز در گیلان خبر داد و با بیان اینکه آمار کشته شدگان تصادفات فوتی در گیلان نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است تاکید کرد: تلاش است با کنترل ترافیک و نظارت بر تخلف‌ها از افزایش آمار تصادفات در استان گیلان جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین علت تصادفات در ایام نوروز در گیلان به‌دلیل توجه نکردن به جلو و عدم رعایت حق تقدم بوده است خاطرنشان کرد: از 26 اسفند سال گذشته تاکنون 140 فقره تصادف در جاده‌های گیلان رخ داده است که 12 نفر در این تصادفات جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد در تمامی محورهای استان به‌خوبی انجام می‌شود و ورود مسافران نوروزی به گیلان نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش یافته است افزود: توصیه می شود مسافران با رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوبی را برای خود به ارمغان آورند.