کارشناس اداره‌‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار ضعیف در سه روز آینده در استان است و دما در 24 ساعت آینده در بیشتر نواحی استان 1 تا 3 درجه افزایش می‌یابد.

به گزارش مرور نیوز ساناز جعفری اظهار داشت: وضع جوی امروز به‌صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد است و برای فردا چهارشنبه بارش و گاهی وزش باد شدید به ویژه در مناطق غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دو روز آینده هم افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید در استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود، افزود: امروز آسمان اصفهان کمی ابری گاهی افزایش ابر و با وزش باد همراه است و این وضع برای 9 و 10 فروردین به صورت قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده خواهد بود.

کارشناس اداره‌‌کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوای اصفهان را در گرمترین ساعات 20 و در سردترین ساعات 2 درجه سانتی گراد پیش‌بینی کرد و گفت: در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان هم دمای هوا 16 درجه سانتی گراد و وضع فعلی هوای این منطقه کمی ابری است.

جعفری افزود: هم اکنون سمیرم با دمای 9 درجه و آسمانی کمی ابری سردترین و خوروبیابانک با دمای 24 درجه گرمترین شهر استان است.