به گزارش مرور نیوز، ابوالفضل معینی نژاد در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آران و بیدگل افزود: توجه به بخش صنعت، گردشگری و حتی کشت محصولات کشاورزی کم آب در این منطقه با توجه به ظرفیت های ویژه آن از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: با افزایش بهره وری در زمینه بخش صنعت و گردشگری می توان در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب گام اساسی برداشت.
فرماندار آران و بیدگل با بیان این که نگاه اساسی کشور، توسعه صنعت گردشگری است، افزود: آران و بیدگل باید از این ظرفیت استفاده کند.
وی با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در این شهرستان می تواند در حل مشکلات تولید، اشتغال و حتی مشکلات اجتماعی چاره ساز باشد.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به مانع تراشی بی دلیل برخی دستگاه های اجرایی برای متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه بیان داشت: با راهنمایی و هدایت سرمایه گذاران و ایجاد تسهیلات برای آنان می توان در جهت رونق تولید و اشتغال بیشتر کمک شود.
وی هم چنین با اشاره به در پیش بودن پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ماه آینده تصریح کرد: انتخابات نشان دهنده اقتدار و انسجام نظام اسلامی است و دستگاه های اجرایی ضمن همکاری با ستاد انتخابات شهرستان نباید از وظایف اصلی خود در حوزه های تولید و اشتغال غافل شوند.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.