فرمانده پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی غرب و مرکز مازندران، نیمه‌سنگین گزارش شده است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: هم اکنون وضعیت تردد در محور کندوان محدوده هزار چم، مکارود و مرزن آباد به صورت سنگین و نیمه‌سنگین است.

وی افزود: پلیس در این محور حضور فعالانه داشته و جلوی راهبندان را در این جاده می‌گیرد.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ترافیک در اکثر محورهای درون شهری شهرهای مرکزی مازندران روان است، تصریح کرد: محورهای درون شهری غرب استان با ترافیک نیمه‌سنگین نیز مواجه است.

قدمی با بیان اینکه وضعیت تردد در محور بابلسر به فریدونکنار و محمودآباد به نور نیمه‌سنگین گزارش شده است، افزود: در محور هراز نیز از پلور تا آبعلی شاهد ترافیک نیمه‌سنگین خودروها هستیم.

وی با اشاره به تعطیلی دو روزه 14 و 15 خرداد در محورهای استان، گفت: این محدودیت ترافیکی همچنان در محورهای مواصلاتی مازندران ادامه دارد.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 فردا دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده است.

قدمی یادآور شد: با اعلام مأموران پلیس‌راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 دوشنبه 15 خرداد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 دوشنبه 15 خرداد در مسیر جنوب به شمال جاده هراز از محدوده رودهن ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 23 دوشنبه 15 خرداد از مسیر شمال به جنوب جاده هراز از محدوده آب اسک تا رودهن به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

قدمی تاکید کرد: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای 11 تا 15 خرداد ممنوع است. همچنین تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 14 و 15 خرداد از تهران به قائم‌شهر، ممنوع است.